همشهری آنلاین: تا کنون ۱.۵ میلیون نفر از زائران اربعین به کشور بازگشته‌اند و میدان اربعین پایانه مهران شاهد حضور حجم زیاد زائران است.

زائر اربعين مهران

به گزارش ایسنا، معاون عملیات ناجا با اشاره به اینکه حجم زیادی از زائران در میدان اربعین پایانه مهران هستند، گفت: در پایانه برکت اتوبوس به اندازه کافی وجود دارد و زائران در حال بازگشت به استان‌های خود هستند.

سردار حسین ساجدی نیا با بیان اینکه در طول ۴۸ ساعت گذشته موج بازگشت زائران حسینی به اوج خودش رسیده است، گفت: حجم زیادی از زائران در میدان اربعین پایانه مهران هستند و تاکنون یک و نیم میلیون نفر از زائران به کشور برگشته اند.

وی در خصوص جابه جایی زوار از مرزها به مقصد استان‌های خود گفت: در پایانه برکت اتوبوس به اندازه کافی وجود دارد و زائران در حال سوار شدن هستند تا به استان های خود برگردند. همچنین حجم زیادی از خودروهای سواری از پارکینگ های داخل شهر مهران و پارکینگ اربعین در حال خارج شدن هستند و در طول محور مهران- ایلام قرار می گیرند. ترافیک در این محور در برگشت نیمه سنگین و روان و بدون مشکل است.

براساس اعلام سایت پلیس، معاون عملیات ناجا ادامه داد: همین موضوع برای مرزهای شلمچه و چذابه نیز صادق است و مرز خسروی نیز تاکنون موردی نداشته است و خودروها به آسانی تردد می‌کنند.

 به گفته ساجدی نیا زائران بعد از ورود به داخل کشور حتما استراحت و بعد سفر کنند چراکه متاسفانه باز هم شاهد تصادف بودیم و خواب آلودگی باعث تصادف و مجروح شدن هموطنان شد.

کد خبر 459314

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha