پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سامانه بارشی جدیدی در راه است که از شنبه ۲۷ مهر بخش‌هایی از کشور را در برمی‌گیرد

تقویت بارش باران در نیمه دوم آبان

به گزارش ایسنا، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: از شنبه، ۲۷ مهر، سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود.

صادق ضیائیان در مورد آخرین وضعیت هوای کشور گفت: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق واقع در جنوب شرق فارس، غرب و شمال هرمزگان و همچنین ارتفاعات مرکزی کرمان رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

وی همچنین افزود: از اواخر وقت شنبه نیز با ورود سامانه بارشی به کشور بارش خفیف باران در برخی مناطق غرب و شمال غرب کشور آغاز می‌شود.

به گفته ضیائیان، روزهای یکشنبه و دوشنبه با توجه به تشدید فعالیت این سامانه، کاهش دما و رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و مرکز کشور پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از روز یکشنبه۲۸ مهر تا سه شنبه ۳۰ مهر دمای هوا در این مناطق بین ۴ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.

ضیائیان در مورد وضعیت هوای تهران نیز گفت: برای امروز  تهران آسمان کمی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و این وضعیت تا  شنبه ادامه خواهد داشت همچنین احتمال بارش پراکنده در روز یکشنبه و رعد و برق و وزش باد برای روز دوشنبه تهران وجود دارد و کمینه دما تا ۱۵ درجه نیز کاهش می‌یابد.

کد خبر 459298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha