همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص دلایل برکناری محسن خلیلی از مدیریت تیم پرسپولیس و جایگزین شدن افشین پیروانی در این مسئولیت توضیح داد.

پرسپوليس

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد حسن انصاریفرد درباره جدایی ناگهانی محسن خلیلی از مدیریت تیم و حضور افشین پیروانی اظهار داشت:  بسیاری از افراد روی پیروانی نظر داشتند و از او به عنوان مدیری که به امور مختلف تیم تسلط دارد یاد می‌کنند.

وی افزود: چهارشنبه ۲۴ مهر، پس از این که موضوع را با آقای خلیلی در میان گذاشتیم، از پیروانی و کالدرون دعوت کردیم به باشگاه بیایند و معرفی و صحبت ها درباره انجام کارها صورت گرفت. البته، امروز هم برای معارفه و آغاز به کار پیروانی به عنوان مدیر تیم، در تمرین تیم حضور خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب پیروانی افزود: او نشان داد در کار خود یکی از بهترین‌ها است. بعد از محمود خوردبین، بسیاری از افراد روی پیروانی نظر داشتند و از او به عنوان مدیری که  به امور مختلف تیم تسلط دارد، یاد می‌کردند. به هرحال افشین پیروانی در زمره برترین‌های تاریخ پرسپولیس از نظر  تعداد بازی و  کاپیتانی است و به واسطه سال‌ها حضور در تیم به عنوان کاپیتان، سرمربی، مربی و مدیر تیم و سال‌ها حضور در تیم ملی تجربیات گران‌بهایی دارد و به واسطه تحصیلات عالیه تا مقطع دکترا و مدیریت قوی  می‌توانند به تیم کمک کند.

انصاریفرد گفت: ما در این زمینه با کالدرون و پیروانی جلساتی داشتیم. بنده صحبت‌هایی درباره این تغییرات داشتم و ضمن معرفی سوابق مدیر جدید تیم در جلسه معارفه هم گفتم که مسایل فنی صفر تا صد با آقای کالدرون است و نظم و انضباط و برنامه ریزی در حوزه اختیارات مدیر تیم خواهد بود. تردیدی نیست، با همدلی و اتحاد میان مجموعه تیم و حمایت هوداران و پیشکسوتان عزیز می‌توان روزهای خوب را تکرار کرد. آقای کالدورن هم نگاه مثبت به موضوع داشته و تاکید داشت پرسپولیس تیم و نام بزرگی است و همه ما موظف هستیم با اتحاد  و همدلی  و سخت کوشی بهترین عملکرد ممکن را داشته و انتظارات را برآورده کنیم.

انصاریفرد در ادامه گفت: همچنین درباره این تغییرات با اعضای هیات مدیره نیز صحبت کردم. می‌دانیم که هواداران هم از دوران حضور پیروانی در تیم و تلاش‌های وی خاطرات خوبی دارد. هواداران با حمایت خود از تیم و کادر فنی می‌توانند شرایطی را فراهم کنند که پرسپولیس به صدر بازگردد.

کد خبر 459292

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha