همشهری آنلاین: دیدار تیم‌های ایران و روسیه در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی در قطر با شکست ساحلی‌بازان کشورمان به پایان رسید.

فوتبال ساحلي

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و روسیه در مرحله نیمه ‌نهایی بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی با نتیجه ۶ بر ۲ به سود روسیه به پایان رسید.

در وقت نخست این دیدار روسیه عملکرد بهتری از خود نشان داد و موفق به زدن ۳ گل به ایران شد. البته بازیکنان کشورمان چند موقعیت هم ایجاد کردند که یکی از آنها با واکنش خوب دروازه‌بان روسیه دفع شد.

در اوایل وقت دوم این دیدار مختاری یک شوت روانه دروازه حریف کرد، اما دروازه‌بان روسیه با یک واکنش از گل شدن توپ جلوگیری کرد. حملات بی امان ایران برای چند دقیقه ادامه پیدا کرد تا این که ضربه قیچی برگردان محمد معصومی‌زاده با بازی بدون توپ مختاری و اشتباه دروازه‌بان روسیه تبدیل به گل اول برای ایران شد.

پس‌ از وی محمدعلی مختاری در یک صحنه مدافع و دروازه‌بان روسیه را دریبل زد و در لحظه آخر دروازه‌بان روی مختاری خطای کاملا مشخصی را انجام داد، اما در کمال تعجب از سوی داور اعلام پنالتی نشد.

چند دقیقه بعد مختاری با ضربه قیچی برگردان گل زیبای دیگری برای ایران به ثمر رساند و نتیجه ۳ بر ۲ شد.

در وقت سوم که ایران سعی در تساوی بازی داشت گل‌های روسیه روی ضد حمله‌ها افزایش پیدا کرد و آنها نتیجه پایانی بازی را به ۶ بر ‌۲ تغییر دادند.

دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی بین تیم‌های برزیل و ایتالیا برگزار شد و با پیروزی ۷ بر ۵ برزیل به پایان رسید.

باتوجه به این نتیجه، دیدار فینال بین تیم‌های برزیل و روسیه از ساعت ۲۱ روز چهارشنبه (۲۴ مهر) برگزار می‌شود و در دیدار رده‎‌بندی نیز ساحلی‌بازان کشورمان برای کسب مدال برنز از ساعت ۱۸ به مصاف ایتالیا می‌روند.

کد خبر 459169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha