همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از منطقه مرزی مهران، از بسیج تمامی امکانات و تجهیزات این نیرو برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

بازدید

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از موکب و بیمارستان صحرایی نیروی هوایی ارتش در مرز مهران گفت: بیش از ۷ هزار مراجعه زائر در بیمارستان صحرایی ۵۰ تخت‌وخوابی نیروی هوایی ارتش در مرز مهران تاکنون به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به دیگر خدمات عرضه شده از سوی خادمان این نیرو در مناطق مرزی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: روزانه ۴۵ هزار پرس غذا در مهران پخت و سپس توزیع می‌شود و ارتش با امکاناتی که در دسترس دارد، در بحث حمل و نقل زائران برای بازگشت به کشور نیز همکاری خواهد داشت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به خدمات درمانی ارائه شده به زائران حسینی افزود: تاکنون دو مورد حمل مصدومان از کرمانشاه و ایلام به تهران از طریق اورژانس هوایی داشته‌ایم.

بنابراین گزارش، امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده در حاشیه این بازدید با سردار ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، فرمانده مرزبانی استان ایلام و سردار شاه کرمی فرمانده سپاه مهران نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین ضمن بررسی امکانات موجود در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در موکب نیروی هوایی ارتش، از پایانه مرزی مهران نیز بازدید کرد.

کد خبر 459066

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha