همشهری آنلاین: شکست نخوردن بحرین در دیدارهای خانگی برابر ایران باعث شده تا بحرینی‌ها امید زیادی به پیروزی برابر شاگردان ویلموتس داشته باشند.

فوتبال

به گزارش ایسنا، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه‌شنبه شب (۲۳ مهر) از ساعت ۲۰:۰۰ تیم ملی فوتبال ایران به مصاف بحرین می‌رود.

خبرگزاری BNA بحرین در گزارشی درباره این دیدار نوشت: بازی جذاب و بسیار حساسی در پیش است تا جایی که تیم ملی بحرین باید از ایران پذیرایی کند. تیم ملی بحرین امید زیادی دارد که بتواند به دور بعد راه پیدا کند و پیروزی برابر ایران باعث می‌شود تا این شانس بیشتر شود. شاگردان سوزا با توجه به قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا در شرایط خوبی به سر می‌برند.

در ادامه آمده است: شاید تاریخ ما برابر ایران شانس پیروزی و صعود به دور بعد را افزایش دهد، چرا که ما تا الان در خانه برابر ایران تن به شکست نداده‌ایم تا جایی که در سال ۲۰۰۲ این تیم را شکست دادیم و در سال ۲۰۰۶ هم به تساوی دست پیدا کردیم. پیش‌بینی می‌شود که این بازی جنگ تاکتیکی بین سوزا و ویلموتس باشد. بحرین اگر می‌خواهد به پیروزی دست پیدا کند باید حتما قدر اندک موقعیت‌هایی را که به دست می‌آورد بداند. حضور تماشاگران در این دیدار تاثیرگذار خواهد بود.

در پایان آمده است: ایران حریفی بسیار قدرتمند است و از بهترین تیم‌های قاره آسیا است تا جایی که در صدر رنکینگ بهترین تیم‌های آسیا است و در جهان هم در رده ۲۳ جای دارد. ایران در دو بازی قبلی خود ۱۶ گل به ثمر رسانده و خط حمله بسیار قوی‌ای دارد. بیشتر بازیکنان این تیم در اروپا بازی می‌کنند این درحالی است که بحرین تنها یک لژیونر اروپایی دارد.

کد خبر 459032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha