همشهری آنلاین: تیم P۴ ایران در رقابت‌های پاراتیراندازی جهانی ۲۰۱۹ استرالیا با مجموع امتیاز ۱۵۹۳ دوم شد و تیم P۶ در جایگاه چهارم قرار گرفت.

ساره جوانمردي

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ چهار نماینده پارا تپانچه کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات ماده P۶ در خط آتش قرار گرفتند.

ساره جوانمردی با مجموع رکورد ۳۸۰ در جایگاه چهارم ایستاد، سمیرا ارم با رکورد ۳۷۲ در رده دوازدهم قرار گرفت، مهدی زمانی با رکورد ۳۶۹ پانزدهم شد و سید محمدرضا میرشفیعی با رکورد ۳۶۲ در جایگاه بیست و نهم قرار گرفت.

بدین ترتیب ساره جوانمردی و مهدی زمانی به عنوان نمایندگان تیم میکس P۶ ایران راهی فینال مسابقات شدند و در نهایت تیم کشورمان در این مرحله با مجموع ۳۶۰٫۱ در جایگاه چهارم جهان ایستاد.

صبح روز سه‌شنبه ۲۳ مهر ماه هم در چهارمین روز از رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ استرالیا، چهار نماینده پاراتپانچه ایران در مرحله مقدماتی ماده تپانچه خفیف ۵۰ متر (P۴) در خط آتش قرار گرفتند.

مهدی زمانی با رکورد ۵۴۵ در جایگاه دوم مرحله مقدماتی ایستاد و فینالیست شد، ساره جوانمردی نیز با رکورد ۵۳۹ در رده چهارم مقدماتی قرار گرفت و به فینال راه پیدا کرد.

سیدمحمدرضا میرشفیعی با ثبت رکورد ۵۱۹ در جایگاه بیستم ایستاد و سمیرا ارم با رکورد ۵۰۹ در رده ۳۲  قرار گرفت.

کد خبر 459008

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha