همشهری‌آنلاین: سی‌ان‌ان از نمایش یک ویدئو درباره حمله‌های دونالد ترامپ به رسانه‌ها در یک کنفرانس به شدت انتقاد و آن را محکوم کرد.

ترامپ-سي ان ان

شبکه سی‌ان‌ان آمریکا در بیانیه‌ای نمایش یک ویدئو ضدرسانه‌ای در کنفرانس طرفداران «دونالد ترامپ» در فلوریدا را محکوم و آن را شرم‌آور و وحشتناک توصیف کرد.  

در این ویدئو که توسط یکی از طرفداران ترامپ ساخته شده از صحنه‌ای دستکاری شده از فیلم «کینگزمن: سرویس مخفی» استفاده شده و ترامپ را در حالی نشان می‌دهد که در حال حمله شدید به رقبای سیاسی خود و اهالی رسانه است.

در بیانیه سی‌ان‌ان آمده است: متاسفانه این اولین باری نیست که طرفداران رئیس‌جمهور به ترویج خشونت علیه رسانه‌ها از طریق ساخت ویدئو کلیپ‌هایی می‌پردازند که تصور می‌کنند سرگرم‌کننده است اما این ویدئوی جدید با اخلاف، بدترین آنهاست و تصاویر موجود در آن شرم‌آور و وحشتناک است. ترامپ، خانواده‌اش و کاخ سفید و همچنین کارزار تبلیغاتی وی باید به سرعت این ویدئو را به شدیدترین شکل ممکن محکوم کنند و در غیر این صورت رفتار آنها حمایت ضمنی از خشونت است که برای هیچ‌کس قابل تحمل نیست.  

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، «جاناتان کارل»، رئیس انجمن خبرنگاران کاخ سفید نیز با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرده: "از تماشای این ویدئو وحشت‌زده شدم. ما پیش از این نیز به رئیس‌جمهور گفته بودیم که لفاظی‌های او می‌تواند موجب بروز خشونت شود. اکنون از او و همه کسانی که با این کنفرانس مرتبط بوده‌اند می‌خواهیم که این ویدئو را محکوم و تاکید کنند که خشونت در جامعه ما جایی ندارد. "

«سارا هوکابی ساندرز»، مدیر رسانه‌ای سابق کاخ سفید که هم اکنون با فاکس نیوز همکاری می‌کند نیز در این کنفرانس حضور داشته اما در گفت‌وگویی با تایمز مدعی شده که از برنامه نمایش این ویدئو خبر نداشته و از هیچ‌گونه خشونتی از سوی هر فردی علیه فرد دیگر حمایت نمی‌کند.  

ترامپ در سال ۲۰۱۷ ویدئویی ساختگی در توئیتر خود منتشر کرد که در حال کتک زدن نماینده شبکه خبری سی ان ان است اما گفته می‌شود ویدئوی جدید ساخته شده بسیار خشونت‌بارتر از آن است.  

کد خبر 458873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha