همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات برای بررسی آخرین وضعیت تردد زائران اربعین از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد.

بازديد وزير اطلاعات از پايانه مرزي شلمچه

به گزارش فارس، وزیر اطلاعات صبح دوشنبه ۲۲ مهر ماه برای بررسی آخرین وضعیت تردد زائران اربعین در مرز شلمچه، در این پایانه مرزی حضور یافت و از نزدیک در جریان تردد زوار در مرز شلمچه، شرایط امنیتی این مرز و آخرین وضعیت خدمات‌رسانی در مواکب و دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گرفت.

حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در جریان این بازدید اظهار کرد: با همت همه دستگاه‌ها در استان خوزستان نسبت به سال گذشته مشکلات کمتر شده و همه پای کار آمده‌اند تا شاهد وضعیت متفاوتی در مرزها باشیم.

وی افزود: امسال استقبال زائران نسبت به سال گذشته افزایش زیادی داشته و با توجه به برداشته شدن روادید بین دو کشور ایران و عراق، حضور زائران هم افزایش پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام سید محمود علوی گفت: پیش‌بینی شده امسال ۲ میلیون زائر نسبت به سال گذشته به شمار زائران اضافه شده باشد که با توجه به کم و کاستی‌هایی که وجود دارد باید مسئولان توجه کنند که مشکلات را هر چه زودتر برطرف کنند تا در روزهای باقی مانده به اربعین حسینی و حتی برای سال بعد در زیرساخت‌ها مشکلی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های مختلف که همه پای کار آمدند تشکر می‌کنم، زائران امام حسین(ع) به دنبال راحتی نیستند و سختی‌های سفر به کربلا را تحمل می‌کنند اما مسؤولان ما همه باید پای کار بیایند تا مشکلات را به حداقل برسانیم، همه دستگاه‌ها و مسؤولان نظام در تلاش هستند تا رفت و آمد زائران با آرامش و امنیت انجام شود.

کد خبر 458806

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha