با هدف اجرای اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید ملی، طرحی به نام مثلث توسعه اقتصادی ایجاد شد. اضلاع این مثلث شامل بخش خصوصی، کارگزاران دولت و نمایندگان مجلس است و ائمه جمعه هم وظیفه نظارت بر روند اجرای آن را به عهده دارند.

آقامت 24

با هدف اجرای اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید ملی، طرحی به نام مثلث توسعه اقتصادی ایجاد شد. اضلاع این مثلث شامل بخش خصوصی، کارگزاران دولت و نمایندگان مجلس است و ائمه جمعه هم وظیفه نظارت بر روند اجرای آن را به عهده دارند. 'مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی' طرحی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در سایه تعامل ارکان حاکمیتی با فعالان بخش خصوصی است که توسط استاندار خراسان رضوی طراحی و به عنوان اصلی ترین برنامه عملیاتی وی در این استان در حال پیگیری است

در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی، بنگاه ها و شرکت های نوآور، همگام با دولت، به عنوان معین اقتصاد مقاومتی در تلاش هستند تا در جهت استفاده از ظرفیت های هر منطقه، در مسیر توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار حرکت کنند. در همین رابطه فعالین اقتصادی ضمن توانمند سازی و آموزش جوانان، گامی موثر را برای رشد اشتغال و تولید برداشته اند. از سوی دیگر معین های اقتصادی به تجمیع سرمایه های خرد می پردازند و واحد های اقتصادی و تولیدی بزرگ تری ایجاد می کنند.

نیاز سنجی و مطالعات در زمینه های مختلف، شناسایی ظرفیت های هر منطقه، اجرای پروژه های آموزشی و توانمند سازی افراد مواردی هستند که معین های اقتصاد مقاومتی بر آن تمرکز دارند. این سازمان ها، مجموعه هایی خوشنام هستد که با استفاده از ظرفیت های بالای خود، مصمم به ایفای مسئولیت های اجتماعی خویش هستند. تدوین برنامه راهبردی اهداف اقتصادی هر استان، توسط استانداری ها و انتخاب معین های اقتصادی نیز توسط فرمانداران صورت می گیرد.

اقامت 24

طرح مثلث توسعه اقتصادی، مدلی دراز مدت و بر پایه مولفه های توسعه پایدار است. فعالان اقتصادی که یکی از اصلی ترین ارکان توسعه اقتصادی پایدار هستند، نقشی کلیدی در اجرای اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتغال دارند. شرکت های پیشرو که نقش معین های اقتصاد مقاومتی را دارند در تلاشند تا با بسیج منابع و سرمایه های مادی و انسانی، در جهت تحقق اهداف اقتصادی کشور حرکت کنند.

هلدینگ گردشگران شهر خورشید (سامانه رزرواسیون هتل اقامت 24)، به مدیریت آقای دکتر صادق شریعتی، هم موفق شد در مهر ماه سال 1398 به عنوان معین اقتصاد مقاومتی به عضویت کمیته راهبردی معین های اقتصاد مقاوتی حوزه فناوری اطلاعات و هوشمند سازی استان خراسان درآید.

هلدینگ گردشگران شهر خورشید (اقامت 24)، مرکز ملی رزرواسیون هتل ها و واحد های اقامتی کشور است که بر پایه فناوری اطلاعات در زمینه صنعت گردشگری در حال ارائه خدمات است. این مجموعه امیدوار است تا در مسیر رو به جلوی خود، همواره نقشی پر رنگ تر در مسیر آبادانی سرزمین عزیزمان و توسعه پایدار اشتغال ایفا نماید.

کد خبر 458780

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha