چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

گروه حوادث - مهدیه مصطفایی: قاچاقچیان مواد‌مخدر با برش‌های بسیار ظریف در بدنه کامیون، 59 کیلوگرم مواد‌مخدر را در آن جاسازی کردند اما این جاسازی بسیار حرفه‌ای در عملیات اطلاعاتی پلیس استان تهران لو رفت.

سرهنگ ناصر اصلانی - رئیس پلیس شهرستان کرج- در یک نشست خبری با اعلام خبر کشف این محموله گفت: صبح هشتم اسفند، ماموران کلانتری 24 کمال‌شهر کامیون سفید رنگی  که محموله مخدر در آن جاسازی شده بود را شناسایی کردند و برای آنکه تحویل گیرنده آن را شناسایی کنند در آن نزدیکی کمین کرده و وقتی قاچاقچی سابقه داری به نام محمد به همراه راننده آن را به داخل خانه‌ای ویلایی انتقال داد در عملیاتی ضربتی با دستور قضائی وارد خانه شده و محمد و مرد دیگری را که رانندگی کامیون را برعهده داشت دستگیر کردند.

مأموران در بازرسی‌های اولیه خودرو موفق به کشف محموله جاسازی شده در خودرو نشدند. به همین منظور هر 2 متهم دستگیر شده را به اداره مبارزه با مواد‌مخدر استان تهران انتقال دادند و در آنجا بود که متوجه جا‌سازی‌ ماهرانه مواد‌مخدر در سقف کامیون شدند.با کشف 59 کیلوگرم تریاک از سقف کامیون، ماموران راننده جوان را تحت بازجویی قرار دادندکه راننده در بازجویی‌ها گفت: مواد‌مخدر را از شیراز بارگیری کرده و قرار بود در مقابل دریافت چندین میلیون تومان آن را به کرج انتقال دهد.

کد خبر 45878

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز