همشهری آنلاین: فرماندار تالش گفت: بارش شدید باران در تالش موجب آبگرفتگی خیابان‌ها و تخریب چند نقطه از راه‌ها و جاده‌های روستایی این شهرستان شد.

سیل

ایسنا نوشت: سیدعیسی مهدوی در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده تالش، اظهار کرد: بارش شدید باران که از شب گذشته ( ۲۰ مهر) آغاز شد و تا صبح امروز ادامه داشت باعث بالا آمدن آب رودخانه‌های این شهرستان، آبگرفتگی خیابان‌ها و تخریب چند نقطه از جاده‌های روستایی این شهرستان شد.

وی با بیان اینکه در شهر چوبر تالش قسمتی از خیابان شهید زردپور این شهر به طول ۷۰ متر بر اثر بارش شدید باران تخریب شده است، ادامه داد: بارش اخیر موجب تخریب دو نقطه از جاده روستای دهنه طولارود، یک نقطه از روستای پی‌سرا و یک نقطه نیز از جاده سراه‌گاه بخش مرکزی شده است.

مهدوی افزود: براثر بارش شدید باران و تخریب قسمتی از جاده روستای دهنه طولارود، گاز ۱۰ خانوار این روستا قطع شده است.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه بر اثر تخریب خیابان شهید زردپور چوبر برق ۱۳۰خانوار و گاز ۵۰ خانوار این شهر قطع شد، تصریح کرد: هچنین قسمتی از جاده انبوه مشایخ خطبه‌سرا رانش کرده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان از صبح امروز مشغول وصل گاز و برق خانوارهای روستاهای قطع شده است، خاطرنشان کرد: تا آخر وقت امروز گاز و برق خانوارهای روستایی این شهرستان که بر اثر بارش شدید باران و بالا آمدن آب رودخانه‌ها قطع شده بود وصل می‌شود.  

فرماندار تالش در پایان با اشاره به اینکه ساماندهی رودخانه‌های شهرستان موجب کاهش خسارت در بارندگی شدید اخیر شد، گفت: ساماندهی به موقع رودخانه‌های این شهرستان که معمولا در فصل بارش پر آب شده و طغیان می‌کنند، موجب شد خسارتی به روستائیان اطراف این رودخانه وارد نشود.

به گزارش ایسنا، سیل اخیر باعث بالا آمدن آب رودخانه‌های خواجه کری، آستاراچای، ویرمونی و چلوند در شهرستان مرزی بندر آستارا شده و تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع حادثه در این مناطق اعلام نشده است.

کد خبر 458723

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha