همشهری آنلاین: رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز امنیت در بهترین شرایط خود قرار دارد، گفت: نیروی زمینی با تمام قدرت برای دفاع از مرزها و حفظ تمامیت ارضی آماده است.

کریم چشک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم «کریم چشک» روز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود به ما عزت، عظمت، استقلال و اقتدار بخشیده‌اند، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ۵۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به همایش بزرگ اربعین حسینی بیان کرد: این ایام باید پاس داشته شود و از لحظه لحظه آن حداکثر استفاده را ببریم.

رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهداف سفر خود به خراسان جنوبی عنوان کرد: بازدید از مرز و دیدار با سربازان امنیت ساز از مهمترین اهداف این سفر است.

چشک عنوان کرد: همه ما در راستای ایجاد امنیت تلاش می‌کنیم که به برکت هدایت‌های فرماندهی کل قوا وجود دارد.

وی با بیان اینکه امروز امنیت در بهترین شرایط خود قرار دارد، افزود: فرمانده نیروی زمینی افسری ولایی و پا در رکاب بوده که در راستای منویات رهبری تلاش های بی شائبه ای دارند و در نیروی زمینی با طرح هایی که رقم زده اند و تدوین کرده اند، شرایط بسیار خوبی داریم.

رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نیروی زمینی با تمام قدرت و چابک برای دفاع از مرزها و حفظ تمامیت ارضی آماده است.

کد خبر 458719

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha