همشهری آنلاین: مهرداد سیفی در پایان مسابقات دارت قهرمانی جهان در شهر کلوژ رومانی، به عنوان نایب قهرمانی جهان و کسب مدال نقره نایل آمد. تیم دونفره دختران هم به مدال برنز مشترک دست یافت.

مهرداد سيفي

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، سیفی در فینال رقابت‌های انفرادی پسران رو در روی حریف نامدار و قدرتمند انگلیسی قرار گرفت و با وجود یک رقابت پایاپای و فشرده مغلوب این دارتر مطرح جهان شد و با ایستادن بر سکوی دوم دنیا مدال نقره جوانان جهان را برگردن آویخت.

سیفی در مرحله گروهی با شکست از بازیکن انگلیس و سه برد پیاپی برابر رقبایی از استرالیا، سوئد و اتریش به دور حذفی راه یافته و در این مرحله با عبور از سد دارترهای مجارستان، جمهوری چک و هلند راهی دیدار فینال شده بود.

همچنین تیم‌ دوبل دختران کشورمان متشکل از فاطمه کریمی و فاطمه صفی، هر دو از اصفهان در مرحله گروهی با ۴ برد پیاپی برابر نمایندگان مجارستان، روسیه، مصر و سوئد مقتدرانه و به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی راه یافت که در این مرحله با عبور از سد نماینده جمهوری چک به نیمه نهایی رسید و با شکست از انگلیس به عنوان سوم مشترک و مدال برنز دست یافت.

اما امیرمهدی زنگی‌آبادی در رقابت‌های انفرادی با ۲ برد و ۳ باخت نتوانسته بود از مرحله گروهی صعود کند.

پیشتر تیم دوبل پسران کشورمان متشکل از مهرداد سیفی و امیرمهدی زنگی‌آبادی در جایگاه پنجم جهان ایستاد و فاطمه کریمی و فاطمه صفی در رقابت‌های انفرادی بخش دختران هر دو در ردیف نهم جهان قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیم دارت جوانان کشورمان با یک مدال نقره، یک نشان برنز، یک مقام پنجمی و دو عنوان نهمی در مجموع رده‌بندی تیمی به عنوان ششم جهان دست یافت.

تیم کشورمان را حمیدرضا مومنی به عنوان سرمربی، دکتر محمدرضا شهابی به عنوان روانشناس و مربی بدنساز، کامبیز ایوب‌زاده رئیس انجمن دارت کشور، گنج‌ور به عنوان سرپرست و پریسا بابامحمدی به عنوان مترجم و مدیر برنامه همراهی کردند.

کد خبر 458643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha