همشهری آنلاین: رییس جمهوری درخصوص انتخابات آتی مجلس گفت: انتخابات باید منشاء همدلی، همکاری و همراهی بیشتر باشد و هممه باید تلاش کنند که انتخابات به ظرف همدلی و همکاری تبدیل شود.

به گزارش ایرنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد چهارشنبه (15 اسفند) پس از جلسه هیئت دولت با بیان این نظر  افزود: همه باید برای ایجاد وحدت و همدلی تلاش کنند و این انتخابات را به برگ افتخار دیگری برای کشور و نظام تبدیل کنند و همه کار کنند تا کشور پیشرفت کند.

رییس‌جمهوری با بیان اینکه مجریان و ناظران انتخابات، خود مردم هستند و نقش دولت پشتیبانی است، تاکید کرد: احدی در دولت حق ندارد در امر انتخابات، دخالت کند. ما پشتیبانی لازم را فراهم می‌کنیم تا مردم با آرامش خاطر و راحت‌ترین زمان ممکن، در انتخابات شرکت کنند و دولت همه امکانات لازم برای این کار را فراهم کرده است.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: احزاب و گروهها نیز باید در همن فضا حرکت کنند، برنامه‌های خود را ارائه دهند و شفاف با مردم سخن بگویند.

رییس جمهوری با اشاره به وجود نزدیک به پنج هزار داوطلب نمایندگی در سراسرکشور، گفت: نزدیک به ‪ ۱۶‬برابر تعداد مورد نیاز داوطلب رقابت می‌کنند و برخی مظلوم نمایی‌ها که در انتخابات قبلی نیز وجود داشته است، نباید مبنای تعاملات باشد.

احمدی نژاد باتاکید براینکه همه باید به انتخاب مردم احترام بگذارند، گفت: فضا باید دوستانه باشد و چه آن‌هایی که‌انتخاب می‌شوند و چه نامزدهایی که رای نمی‌آورند باید با همدلی دست به دست هم دهند و برای توسعه کشور کار کنند.

رییس جمهوری تاکید کرد: امروز ملت ایران در عرصه جهانی عزیز است و عظمت ملت ایران در جهان کاملا مشهود است، همه باید از این فرصت استفاده کنیم و فارغ از دسته بندی‌ها و گروه بازی‌ها برای ساختن کشور تلاش کنیم.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: مرز دسته بندی‌های ما باید منافع ملی، خدمت به مردم و دفاع از عزت مردم است و ما دسته بندی قدرت نداریم. باید از این فرصت که خدای متعال در اختیار ما قرار داده است، استفاده کنیم.

کد خبر 45853

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز