همشهری آنلاین: قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۸ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۰۸ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش گذاری شده است.

سكه 833

به گزارش تسنیم، امروز شنبه ۲۰ مهرماه در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید با تغییر جزئی نسبت به روز کاری قبل، ۴  میلیون و ۸ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌ سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۸ هزار تومان، ربع‌ سکه یک‌ میلیون و ۲۳۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۴۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۰۸ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۴۸۸ دلار معامله می‌شود.

فعالان بازار طلا و سکه معتقدند حباب قیمت سکه تمام و نیم‌ سکه با توجه به نبود تقاضا در بازار، به صفر رسیده است؛ آن‌طور که محمد کشتی‌آرای می‌گوید: چند هفته‌ایست که تقاضایی برای خرید سکه در بازار وجود ندارد و هم‌اکنون این بازار در رکود شدید است.

در عین حال در بازار ارز نیز تقاضا برای ارز کم شده و فقط خریداران واقعی در این بازار هستند. بازاری‌ها می‌گویند: تقاضای کاذب دیگر برای دلار نداریم و با توجه به افت و خیزهایی که در سال قبل داشت و آرامش نسبی ماه‌های اخیر دیگر کسی به‌نیت سرمایه گذاری وارد این بازار نمی‌شود.

کد خبر 458526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha