همشهری آنلاین: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: به منظور جلوگیری از افزایش بی‌رویه نرخ کرایه‌های خودروهای حمل و نقل عمومی در استان، تیم‌های نظارت و بازرسی ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرزهای مهران مستقر شده و با متخلفان برخورد کردند

اربعين 833

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عبدخانی ادامه داد: به این منظور گشت‌های ویژه متشکل از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان تعزیرات حکومتی به صورت شبانه‌روزی بر نرخ‌های مصوب نظارت می‌کنند.

وی نظارت بر نرخ پارکینگ‌های شهر مهران را از دیگر اقدامات سازمان صنعت معدن و تجارت برشمرد و اظهار کرد: نرخ مصوب برای پارکینگ‌های شهرستان مهران به ازای پارک در ۲۴ ساعت، ۵۰ هزار تومان است اما برخی از پارکینگ‌داران اقدام به دریافت ۷۵ هزار تومان کرده بودند که پس از تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گفته وی، علاوه بر نیروهای سازمان صنعت معدن و تجارت شهرستان مهران، یک تیم نظارتی نیز از استان ایلام به شهرستان مهران اعزام شده است.

عبدخانی خاطرنشان کرد: در تمامی پایانه‌های مسافربری استان نرخ‌های مصوب سازمان راهداری نصب و در معرض دید مسافران قرار دارد و زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف آنرا از طریق شماره ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت به بازرسان برای پیگیری اعلام کنند.

کد خبر 458512

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha