همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد گفت: گشت نامحسوس بافت تاریخی به زودی اجرایی می‌شود.

بافت تاریخی یزد  نیازمند توجه مسئولان

 عباسی با اشاره به جهانی شدن شهر یزد و استقبال گردشگران برای پیاده روی در بافت تاریخی گفت: طرح جامع ترافیک به زودی در این محدوده اجرا می شود.

وی مشکل اساسی در بافت تاریخی را ورود موتورسیکلت ها و ایجاد مشکلات تردد برای عابران پیاده دانست و عنوان کرد: در این زمینه با پلیس رایزنی‌های خوبی صورت گرفته و هم اکنون گشت نامحسوس پلیس در بافت تاریخی برای برخورد با موتورسیکلت سواران در حال انجام است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد افزود: قرار است به خانواده های ساکن در بافت تاریخی، امکانات و خدماتی ارائه شود که این مسئله نیز در طرح جامع ترافیک در نظر گرفته شده است.

فرهمند معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد نیز از تدوین شیوه‌نامه ساماندهی خیابان‌های مسجد جامع، قیام و میدان امیرچقماق یزد خبر داد و گفت: در این شیوه نامه، حریم هر مغازه مشخص و پس از اجرا، با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد ارتقای کیفیت پیاده روهای بافت تاریخی یزد را یکی از مهمترین محورهای اجرایی در راستای تدوین شیوه نامه ساماندهی معابر در یزد عنوان کرد و افزود:‌ رعایت حقوق شهروندی از وظایف افراد جامعه فارغ از جایگاه شغلی و اجتماعی است.

منبع: چمدان

کد خبر 458459

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha