همشهری آنلاین: پیشکسوت فوتبال گفت: استقلال همواره بازیکنان بزرگی داشته که در فوتبال ایران برای خود اسم و رسم بزرگی داشتند اما اکنون تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به جای پوشیدن پیراهن استقلال باید در لیگ دسته سه توپ بزنند.

اصغر شرفي

اصغر شرفی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: متاسفانه استقلال به یک تیم معمولی تبدیل شده و در این فصل عملکرد خوبی از خود بر جای نگذاشته است.

وی افزود: استقلال همواره بازیکنان بزرگی داشته که در فوتبال ایران برای خود اسم و رسم بزرگی داشتند اما اکنون ۸۰ درصد بازیکنان این تیم به جای پوشیدن پیراهن استقلال باید در لیگ دسته چهارم توپ بزنند.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: فوتبالی که این تیم تا بازی‌های اخیر به نمایش گذاشته است کیفیت لازم را نداشته و از نظر فنی قابل قبول نیست.

شرفی تاکید کرد: درباره استراماچونی حرفی ندارم فقط می‌گویم اگر می‌خواهید یک مربی را مورد ارزیابی فنی قرار دهید باید کارنامه او را در گذشته و در تیم‌هایی که مربیگری کرده مرور کنید بعد متوجه می‌شوید وی مربی موفقی بوده است یا خیر.

وی تصریح کرد: با این روندی که از استقلال مشاهده کرده‌ایم بعید به نظر می‌رسد این تیم در لیگ نوزدهم مدعی قهرمانی باشد.

مربی اسبق تیم ملی در پایان گفت: در شرایط فعلی استقلال مدیریت این تیم نقش تاثیرگذاری دارد زیرا اشتباهات زیادی در انتخاب‌های خود مرتکب شده است.

کد خبر 458363

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha