همایش پیاده‌روی خانوادگی، دوچرخه‌سواری و رزمایش موتورسواران قانونمند به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی به همت شهرداری اصفهان و میزبانی منطقه ۶ شهرداری اصفهان برگزار شد.

ویژه برنامه‌های منطقه ۶  اصفهان به مناسبت هفته ناجا

به گزارش همشهری، مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، دوچرخه‌سواری و رزمایش موتورسواران قانونمند به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به همت شهرداری اصفهان و میزبانی منطقه ۶ شهرداری اصفهان در حاشیه زاینده‌رود خبر داد و گفت: در این همایش بزرگ که با حضور سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان، دکتر نوروزی شهردار اصفهان و خانواده‌های کارکنان محترم نیروی انتظامی برگزار شد، همکاران ما در شهرداری منطقه ۶ از ۲ ماه پیش برای هرچه بهتر برگزار شدن این همایش برنامه‌ریزی کرده و با پلیس راهور و نیروی انتظامی همراه و همگام، سه بخش این برنامه یعنی همایش دوچرخه‌سواری، همایش پیاده‌روی خانوادگی و آیین اختتامیه و اهدای جوایز را آماده و اجرا کردند.

«محمدرضا برکت» از حضور ۳۰۰۰ شرکت‌کننده در این همایش خبر داد و گفت: همایش دوچرخه‌سواری ساعت ۷ صبح از مقابل گلستان شهدا آغاز شد و با رکابزنی دوچرخه‌سواران پلیس راهور، نیروهای ناجا و یگان ویژه جمهوری اسلامی ایران و عموم مردم آغاز شد و دوچرخه‌سواران از سمت میدان فیض، پل خواجو و چهارراه آبشار تا پردیس هنر اصفهان را رکاب زدند. همچنین همایش پیاده‌روی خانوادگی نیز ساعت ۷ صبح از محل مجموعه ورزشی آبشار در خیابان آبشار دوم آغاز شد. شرکت‌کنندگان در حاشیه زاینده‌رود مسیر تعیین شده تا پردیس هنر را پیاده‌روی کردند و هر دو گروه در محل بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر روباز ایران در پردیس هنر اصفهان در آیین اختتامیه و اهدای جوایز به قید قرعه شرکت کردند.

برکت از اهدای جوایزی ارزنده به شرکت‌کنندگان خبر داد و گفت: شهرداری اصفهان با اهدای تعداد ۲۰ دستگاه دوچرخه و جوایز ارزنده دیگر به قید قرعه به شرکت‌کنندگان علاوه بر تقدیر از زحمات خانواده بزرگ نیروی انتظامی که آرامش و امنیت امروز جامعه را مدیون این عزیزان ایثارگر هستیم سعی دارد اقشار مختلف جامعه را به ورزش و دوچرخه سواری تشویق کند تا در سه حوزه بحرانی کلان‌شهر اصفهان یعنی ترافیک، آلودگی هوا و کم‌تحرکی گامی مثبت برداشته شود و شاهد شهری سالم و شهروندانی سلامت باشیم.

کد خبر 458135

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha