همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در ادامه رایزنی‌هایش برای اجرایی کردن طرح مهارت عمومی رانندگی با رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در بهارستان دیدار و گفت و گو کرد.

مجلس شوراي اسلامي

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این دیدار که در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد محمود صیدانلو ابتدا گزارشی از طرح ارتقای مهارت عمومی رانندگی را که قرار است به زودی با همکاری فدراسیون، معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، پلیس راهور ناجا، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، بیمه مرکزی و سایر نهادها به اجرا درآید به اطلاع دکتر محمدی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و دکتر یوسف‌نژاد، عضو هیات رئیسه مجلس رساند.

صیدانلو زاویای این طرح را که می‌تواند از خسارت‌های سنگین مادی و معنوی کنونی در تصادفات جاده‌ای و خیابانی در کشور بکاهد تشریح و خواستار حمایت جدی مجلس در این زمینه شد.

در ادامه این دیدار ریاست کمیسیون اصل ۹۰ و همچنین عضو هیات رئیسه مجلس با استقبال از این حرکت و ضمن تقدیر از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی قول همه‌گونه همکاری را در جلب و جذب نهادهای مرتبط در این خصوص دادند.

بر اساس این گزارش محمدی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ خطاب به صیدانلو گفت: این موضوع یکی از دغدغه‌های مهم مسئولین کشور و همچنین نمایندگان و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ هم هست.

کد خبر 458090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha