همشهری آنلاین: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در آستانه اربعین حسینی و حضور زائران در کربلا، جدیدترین نرخ مکالمه و ارسال پیامک از عراق به ایران را اعلام کرد.

نرخ مکالمه و ارسال پیامک زائران كربلا

به گزارش ایرنا، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از مذاکره نهایی با عراق، نرخ‌های جدید مکالمه را اعلام کرد. این نرخ‌ها برای زائرانی که با سیم‌کارت ایرانی سفر می‌کنند، می‌تواند راهنمای خوبی باشد.

بر این اساس، نرخ تماس به ایران به ازای هر دقیقه برای دارندگان سیم کارت همراه اول و ایرانسل ۳۲۰۰ تومان و برای رایتل ۳۵۰۰ تومان اعلام شده است و اگر از ایران با زائران تماس گرفته شود ۲۱۰۰ تومان در هر دقیقه برای آنها هزینه خواهد داشت.

زائران در صورتی که با شماره عراقی تماس بگیرند از همراه اول و ایرانسل مبلغ ۲۱۰۰ تومان و از رایتل ۳۵۰۰ تومان باید به ازای هر دقیقه مکالمه پرداخت کنند.

ارسال پیامک به شماره‌های ایرانی و عراقی نیز از همراه اول و ایرانسل ۹۰۰ تومان و از رایتل هزار تومان هزینه در بر خواهد داشت اما دریافت پیامک در هر حالت، رایگان خواهد بود.

تعرفه آزاد هر مگا بایت اینترنت نیز برای همراه اول و ایرانسل ۸۵۰ و برای رایتل هزار تومان تعیین شده و نرخ هر بسته یک گیگا بایتی ویژه اربعین برای همراه اول و ایرانسل ۱۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

بسته اینترنت رایگان روزانه برای زائران اربعین نیز از طرف همراه اول و ایرانسل در حجم ۱۰ مگا بایت و از طرف رایتل ۵ مگا بایت در نظر گرفته شده است.

تعرفه‌های اعلام شده برای همراه اول و ایرانسل از تاریخ ۱۴ مهر و برای رایتل از امروز، ۱۵ مهر ماه تا سه آبان ماه معتبر است و تعرفه بسته های اینترنت نیز از ۱۶ تا ۳ آبان ماه اعتبار خواهد داشت.

کد خبر 457942
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha