همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سامان پایانه و پارک‌سوارهای شهرداری تهران فعالیت‌های انجام‌شده برای سفرهای زائران در اربعین حسینی را تشریح کرد و از افزایش اتوبوس‌های حامل زائران اربعین به شهرهای مرزی خبر داد.

پيادهروي اربعين

به گزارش ایسنا، امیرحسین صدیقی با اشاره به برنامه‌های سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها به مناسبت سفرهای زائران اربعین حسینی تصریح کرد: افزایش ناوگان حمل‌ونقلی برای جابه‌جایی زائران اربعین به شهرهای مرزی و برقراری نظم ترافیکی در پایانه و خیابان‌های اطراف پایانه ازجمله اقدامات صورت گرفته است.

صدیقی گفت: از ابتدای هفته جاری موج سفرهای ویژه اربعین آغازشده است. سرویس‌های ویژه اربعین هم‌زمان با اضافه شدن مرز جدید خسروی به سه مرز دیگر (مهران، شلمچه، چزابه) افزایش یافته‌اند و با هماهنگی پلیس راهور، تسهیل خروج اتوبوس‌ها به سمت اتوبان آزادگان به‌منظور پیشگیری از ترافیک در حاشیه پایانه و خیابان‌های اطراف(پایانه جنوب) انجام شده‌است.

صدیقی از نظارت تعزیرات حکومتی بر قیمت بلیت‌ها و کالاها در این ایام خبر داد و گفت: به‌طور حتم با هرگونه تخلف و گران‌فروشی بلیت در این ایام برخورد خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی از عزاداران حسینی، هویت‌بخشی مذهبی به فضای پایانه‌ها با انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری، فضاسازی محیطی با سیاه‌پوش کردن پایانه‌ها و نصب پرچم و کتیبه، بنر و طاق نصرت، برپایی ایستگاه سلامت برای مسافران و زائران ازجمله اقدامات صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، صدیقی در پایان اظهار داشت: تعداد سرویس ارائه‌شده به سه مقصد مهران، شلمچه، چزابه در اربعین سال گذشته بیش از ۳۸۰۰ سرویس بوده است و تعداد مسافر خارج‌شده نیز بیش از ۹۳ هزار نفر بوده است.

کد خبر 457901

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha