مهران راثی-‌  اردبیل - خبرنگار: محیط مناسب برای تحصیل حق همه دانش‌آموزان است اما گاه حتی در شهرهای بزرگ هم دانش‌آموزان از این امکان محروم و نیازمند توجه مسئولان هستند. مدرسه دخترانه محمدپور در محله ملاباشی اردبیل یکی از این مدارس است که شهردار منطقه ۳ در مراسم بازگشایی و بازدید مدارس تصمیم به بازسازی و بهسازی گرفت.

مشارکت شهرداری اردبیل‌در بهسازی فضای آموزشی مدارس

حیاط این مدرسه بدون هیچ آسفالت و موزائیکی پوشیده از خس و خاشاک بود که با همکاری شهرداری منطقه ۳ اقدام به پازل‌چینی و گل‌کاری محوطه مدرسه شد و در روزهای آتی دیوار مدرسه نیز رنگ‌آمیزی می‌شود.  شهردار منطقه ۳ درباره اجرای این طرح عمرانی در مدرسه محله ملاباشی عنوان می‌کند: بنا به تأکید شهردار اردبیل مبنی بر بازدید از مدارس از سوی مدیران مناطق شهرداری اردبیل از اول مهرماه به چند مدرسه محلات محروم سر زده‌ایم. هرچند این طرح‌ها در دایره وظایف شهرداری نیست، در حد توان برای فراهم کردن محیطی بهتر برای تعلیم و تربیت فرزندان جامعه تلاش می‌کنیم.  

«کیانوش خدابخش» می‌افزاید: اقدام شهرداری منطقه ۳ در این مدرسه باعث ارتقای نشاط حدود ۳۰۰ دانش‌آموز و معلمان مدرسه این محله محروم شد که دستاوردی ارزشمند برای شهرداری است.  خدابخش با اشاره به این‌که مدارس دیگری هم در محلات حاشیه‌ای و محروم قرار دارند که وضعیت مناسبی ندارند، اظهار می‌کند: ما تا آخر مهر با بازدید از فضای مدارس در حد امکان اقدام به رفع مشکلات دانش‌آموزان از نظر بهسازی محوطه آموزشی خواهیم کرد.  این مسئول تاکید می‌کند: طرح‌های بهسازی و ارتقای کیفیت در مدارس با هدف افزایش سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی، تقویت مشارکت مجموعه شهرداری با مراکز آموزشی در سطح منطقه، مشارکت‌پذیری دانش‌آموزان در مسائل شهری، زیباسازی، ایمنی معابر، بهسازی فضای سبز و زیباسازی محیط‌های داخلی و پیرامون مراکز آموزشی انجام می‌شود.

کد خبر 457867

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha