امیرحسین اعظمی - مارک ویلموتس در فهرست جدید تیم ملی نام مهدی ترابی را خط زد اما مهاجم پرسپولیس نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان نمی‌دهد. او امیدوار است که دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کند. ترابی دیروز به سؤالات همشهری درخصوص شرایط پرسپولیس، دعوت نشدن به تیم ملی و مسائل مختلف دیگر پاسخ داد. او به آینده پرسپولیس امیدوار و اعتقاد دارد هواداران باید

مهدي ترابي

مقابل شهر خودرو شکست تلخی خوردید.

ما بازی خوبی انجام دادیم و چند فرصت خیلی خوب را از دست دادیم. متأسفانه زمانی گل خوردیم که کاری از دستمان ساخته نبود. می‌دانیم که هواداران هم ناراحت هستند ولی قول می‌دهیم این باخت را جبران کنیم.

فکر نمی‌کنی حتی جبران این باخت‌ها هم در نهایت شما را به هدفتان نرساند؟

از چه لحاظ؟

شما در ۳بازی مهم برابر ۳رقیب اصلی‌تان یعنی تراکتور، سپاهان و شهر خودرو شکست خوردید. حتما می‌دانی تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید برابر حریفان مستقیمش شکست بخورد.

حرف شما را قبول دارم. باور کنید در هیچ‌کدام از این ۳بازی مستحق باخت نبودیم. ما خوب فوتبال بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی را در این ۳بازی از دست دادیم. متأسفانه امسال در گل‌زدن کمی دچار مشکل شده‌ایم و امیدوارم این روند را تغییر دهیم. تا اینجا با بدشانسی روبه‌رو شده‌ایم ولی به هواداران قول می‌دهیم که این نتایج را جبران کنیم و در جدول رده‌بندی دوباره به صدر برسیم.

در صفحات مجازی خیلی از هواداران پرسپولیس از کالدرون انتقاد کرده و نتایج این مربی را با نتایج برانکو مقایسه می‌کنند. نظر تو چیست؟

هر مربی و هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. برانکو یک مربی حرفه‌ای بود، کالدرون هم مربی خوبی است و اعتقادم این است که اگر هواداران پرسپولیس از این مربی حمایت کنند پشیمان نخواهند نشد. من در اینستاگرام صفحه دارم ولی خودم را زیاد درگیر این صفحه نمی‌کنم. هواداران هم باید مراقب باشند تا حاشیه‌ای برای پرسپولیس درست نشود.

ولی قبول داری ۳شکست در ۶بازی اصلا برای پرسپولیس خوب نیست؟

بله، خودمان هم باور نمی‌کردیم این اتفاق رخ دهد ولی می‌خواهیم جبران کنیم و قطعا این اتفاق رخ می‌دهد. مطمئن باشید شرایط پرسپولیس تغییر خواهد کرد.

در جام‌حذفی هم که دوباره باید با صنعت‌نفت بازی کنید.

قطعا بازی در جام‌حذفی بسیار سخت‌تر از بازی در لیگ خواهد بود، چون یک تک‌بازی است و اگر نتیجه نگیریم دیگر فرصت جبران نخواهیم داشت، به همین دلیل ما باید با تمرکز بالا در این بازی به زمین برویم. هدف ما تکرار قهرمانی در جام‌حذفی است و باید همه بازی‌ها را ببریم.

بعد از مدت‌ها در فهرست تیم ملی نیستی. واقعا فکر می‌کردی این اتفاق رخ دهد؟

به هر حال این تصمیمی بود که کادرفنی گرفت. من هم تابع تصمیم آنها هستم.

فکر می‌کنی چرا این اتفاق رخ داد؟

دلیلش را باید از کادر فنی پرسید. من همیشه تلاش کرده‌ام در تیم باشگاهی‌ام عملکرد خوبی داشته باشم تا به تیم ملی هم دعوت شوم. به هرحال اسم من در این لیست نیست ولی اصلا ناامید نمی‌شوم. تلاش می‌کنم و قطعا در آینده عملکردم طوری خواهد بود که دوباره به تیم ملی برگردم.

کد خبر 457834

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha