یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
۰ نفر

حتی ناآشناترین آدم با اخبار و رویدادهای فوتبال ایران هم می‌توانست از مصاحبه گابریل کالدرون در مشهد بفهمد سرمربی آرژانتینی پرسپولیس با جلال حسینی مشکل جدی پیدا کرده است.

انصاري‌فرد

کالدرون، جلال را در فهرست بازی با شهرخودرو قرار نداد و با لحنی تند در مورد او مطالبی به زبان آورد که به وضوح نشان از شکاف داشت. فقط هم جلال نیست و نزدیک‌ترها به حوزه پرسپولیس، از خرده تنش‌های دیگری هم در رختکن این تیم خبر می‌دهند. در این شرایط طبیعتا مهم‌ترین وظیفه را مدیران باشگاه برعهده دارند و آنها باید با مهار به‌موقع حواشی، از جدی شدن مسائل جلوگیری کنند.

به‌طور مشخص انتظارها از محمدحسن انصاری‌فرد به‌عنوان یک مدیر فوتبالی و چهره‌ای موجه بین مردم بسیار بالاست اما تاکنون تقریبا هیچ تلاشی در این راستا از انصاری‌فرد دیده نشده است. یعنی راستش را بخواهید محمدحسن اصلا وقت ندارد، از بس که درگیر حضور در مراسم‌های مختلف، ثبت عکس یادگاری و درج آنها در سایت رسمی باشگاه است!

به‌نظر می‌رسد انصاری‌فرد نگاهی آسان‌گیرانه به اساسی‌ترین مسائل باشگاه دارد و اگر اوضاع اینطور پیش برود، بسامان کردن شرایط برای او غیرممکن خواهد شد. جلوی اختلاف‌ها را همین اول کار شاید خیلی آسان‌تر از بعد بشود گرفت، البته به شرطی که انصاری‌فرد در تقویم شلوغش یک جای خالی هم برای تیم، سرمربی و کاپیتان پیدا کند!

کد خبر 457829

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha