همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: تمام خطوط مرزی برای تامین زائران اربعین توسط نیروهای ارتش با روش‌های مختلف پایش و رصد می شود.

حبیب الله سیاری

به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در بازدید از بخش های مختلف پایانه مرزی مهران و بررسی زیرساخت‌های اربعین در این پایانه اظهار داشت: در اربعین امسال پایش و کنترل مرزها با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین ارتش انجام می گیرد.

وی افزود: برای ایام اربعین با توجه به حساسیت موضوع توجه بیشتری از سوی ارتش به مرزها می شود و علاوه بر بحث تامین امنیت، ارتش جمهوری اسلامی در بخش های مختلف از جمله راه اندازی موکب، بیمارستان صحرایی و... به زائران اربعین در پایانه های مرزی خدمات رسانی می کند.

امیر سیاری در ادامه سفر خود در منطقه مرزی دهلران نیز ضمن بررسی میزان آمادگی یگان های رزمی و پشتیبانی رزمی مستقر در خطوط صفر مرزی از آمادگی بالا و توان رزمی نیروهای حاضر در این منطقه ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

کد خبر 457817

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha