همشهری آنلاین: طرح جامع افزایش مهارت‌های عمومی رانندگی در دستور کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه قرار گرفت.

فدراسيون اتومبيلراني

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، پلیس راهور ناجا، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، بیمه مرکزی و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، طرح ارتقاء مهارت‌های عمومی رانندگی را با هدف توانمندسازی افراد و کسب دانش تجربی رانندگان در جهت پیشگیری از بروز حوادث رانندگی در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، علیرضا ساوری مدیر کل پیشگیری‌های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه نقش عامل انسانی در بروز تصادفات بنا به دلایل مختلف از جمله فقدان مهارت‌های رانندگی، بسیار بالا بوده و خسارت‌های ناشی از تصادفات منجر به فوت و مصدومیت‌های منجر به معلولیت افراد قابل تامل می‌باشد. به همین منظور این معاونت در نظر دارد علاوه بر تمرکز بر سایر جنبه‌ها و علل مختلف بروز تصادفات، با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های فوق‌الذکر طرح ارتقاء مهارت‌های رانندگی را با هدف کاهش معضلات ترافیکی و در نهایت کاهش نرخ تلفات و تصادفات شهری و جاده‌ای با محوریت پیشگیری به اجرا درآورد.

ساوری در ​پایان عنوان کرد: متن تفاهم‌نامه مشترک این معاونت با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به امضاء رسیده است و به زودی با انعقاد تفاهم‌نامه با سایر دستگاه‌ها نیز شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود که اخبار و گزارشات آن به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

کد خبر 457606

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha