همشهری‌آنلاین: مراسم بدرقه ۸۲ نیروی داوطلب شهرداری منطقه ۱۵ برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) در کربلای معلی برگزار شد.

بدرقه نيروهاي خدمات رسان به زائران اربعين

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی اکبرکریمی‌پور، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: کاروان یادشده امروز (شنبه ۱۳ مهر) پس از اجرای مراسم ویژه معنوی، مداحی و دعای خیر همکاران از ساختمان اصلی شهرداری منطقه بدرقه خواهند شد.

به گفته معاون خدمات شهری منطقه ۱۵، خدمات‌رسانی به زائرین اباعبدالله حسین (ع) توفیق و افتخاری است که امسال نیز همچون سال‌های گذشته نصیب همکاران شهرداری منطقه ۱۵ شده است.

کریمی‌پور اضافه کرد: در این راستا ۸۲ نفر از پرسنل منطقه در قالب ۲ گروه ۴۱ نفره، با هدف خدمت‌رسانی به زائران اباعبداله الحسین (ع) در اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای همکاران خادم الحسین (ع) گفت: امیدوارم همه قدر لحظه‌های نفس کشیدن در نجف و کربلا را بدانند که قطعا از بهترین لحظات زندگی است.  

این گزارش حاکی‌ست، کاروان اعزامی منطقه ۱۵ برای پیوستن به کاروان بزرگ نیروهای خدمات‌رسان شهرداری تهران به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
 

کد خبر 457593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha