همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از برنامه‌ریزی فدراسیون به خاطر استراحت کم تیمش انتقاد کرد.

كالدرون

ایسنا نوشت: گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل شهرخودرو خراسان اظهار کرد: این چهره غمگین و بد فوتبال بود که برای ما اتفاق افتاد. بازی برابری را از هر دو تیم شاهد بودیم. فکر می‌کنم نسبت به بازی‌های قبلی موقعیت‌های بیشتری داشتیم و فوتبال همین است که در دقیقه ۹۳، روی شروع مجدد گل می‌خورید و چاره‌ای ندارید.

وی افزود: برای نمایش فوتبال، اینجا یک استادیوم زیباست. هواداران دو تیم فوق‌العاده بودند، هر دو تیم در سطح قابل قبولی فوتبال بازی کردند. امید زیادی به این تیم دارم، آنچه که کم داریم، تاثیرگذاری و گلزنی‌ست. موقعیت‌های ما بیشتر از حریف بود اما وقتی توپ گل نمی‌شود به مشکل می‌خوریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شکست تیمش مقابل سه تیم مدعی لیگ گفت: وقتی شما بازی را مقابل تیم‌های مدعی می بازید، فاصله زیاد می‌شود. باید بقیه بازی‌ها را ببریم. ضمن اینکه تیم‌های مدعی هم با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند. در ۶ بازی با چند تیم مدعی بازی کردیم که نتیجه خوبی نگرفتیم. اگر ۳ -۴ بازی آتی را ببریم، قطعا در کورس قرار می‌گیریم.

وی در خصوص باخت تیمش در یک ربع پایانی مسابقه، گفت: ما بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ۲ روز کمتر فرصت برای استراحت داشتیم. متاسفانه عادت کرده‌ایم. برخی تصمیم‌ها علیه ماست. در بازی با سپاهان هم این خستگی در انتهای مسابقه خودش را نشان داد.

 وی در خصوص عملکرد علیپور گفت: وقتی تیمی بزرگ گل نمی‌زند، این جای نگرانی دارد. وقتی مهاجمان گل نمی‌زنند خوب نیست، البته امروز علیپور خوب کار کرد.

 کالدرون در خصوص وضعیت سیدجلال حسینی گفت: او مدتی مصدوم بود. ۲ هفته کنار تیم نبود و من به او گفتم تو به این بازی‌ها نمی‌رسی، چون باید زمان ریکاوری خوب طی شود تا دوباره مصدوم نشود. قرار بر این بوده او استراحت کند تا خوب شود. من ۶ روز قبل با او صحبت کردم و فکر نمی‌کنم او به رسانه‌ها چنین حرفی زده‌باشد. وقتی بازیکنی با ۳۶-۳۷ سال سن، دو هفته مصدوم باشد، نمی‌شود با یک روز تمرین به ترکیب تیم برگردد. البته ممکن است مسی چنین توانایی داشته‌باشد.

کد خبر 457534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha