همشهری آنلاین: استقلال تهران در هفته ششم لیگ توانست با پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان به نخستین پیروزی خود در فصل جدید لیگ برتر دست یابد تا با انگیزه‌ای بیشتر به این فصل نگاه کند.

استقلال

استقلال تهران جمعه ۱۲ فروردین در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی و در شرایطی که سرمربی‌اش نیز محروم از حضور در نیمکت بود، توانست با گل‌های میلیچ و قائدی به نخستین سه امتیاز خود دست یابد. تک گل گل‌گهر را برزای از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در این بازی گل‌گهر بار دیگر نشان داد که تیم قابل احترامی است و ضعف آنها در کمبود تجربه است، موضوعی که عامل اصلی دریافت هر دو گل بود. از آن سوی پنالتی که برای گل‌گهر گرفته شد می‌تواند مورد مناقشه قرار گیرد.

استقلال با این پیروزی ۶ امتیازی شد و فعلا در رده یازدهم جدول قرار گرفت و گل‌گهر نیز با اندوخته سه امتیازی قبلی خود در مکان پانزدهم جدول ایستاد.

به گزارش ایسنا، از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به میدان رفتند. این دیدار با برتری دو بر یک استقلال خاتمه یافت تا شاگردان استراماچونی و تیمش نخستین پیروزی خود در این فصل را به دست بیاورند.

آبی ها به لطف این پیروزی، ۶ امتیازی شد و با یک پبع صعود و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده چهاردهم قرار گرفت. گل گهر سیرجان نیز همچنان در رده پانزدهم باقی ماند.

میلیچ در دقیقه شش و قائدی در دقیقه ۴۹ برای استقلال و بهنام برزای در دقیقه ۱۲ برای گل‌گهر گل زدند.

آندره‌آ استراماچونی در روزی که به علت محرومیت در زمین حضور نداشت، توانست نخستین پیروزی در لیگ برتر را جشن بگیرد و به روزهای آینده امیدوار بماند.

کد خبر 457519

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha