همشهری آنلاین: سرانجام انتظارها به پایان رسید و بانوان کشورمان برای تماشای دیدار مقابل کامبوج از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ می‌تواند وارد ورزشگاه آزادی شوند.

زنان ورزشگاه

خبرآنلاین نوشت: روز گذشته دهم مهر ماه برای اولین بار بانوان از طریق سامانه بلیط فروشی توانستند بلیط های بازی ایران مقابل کامبوج را خریداری کنند تا بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

فدراسیون فوتبال برای دیدار مقابل کامبوج چهار جایگاه استادیو آزادی را مهیا کرده و در اختیار بانوان قرار داده است تا بتوانند بازی تیم ملی را از نزدیک تماشا کنند. این چهار جایگاه در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا هم در اختیار بانوان قرار گرفته بود، دارای مسیر ورودی مجزا و امکانات مناسب برای حضور بانوان است.

از دیشب و با آغاز بلیط فروشی، استقبال بسیار خوبی از سوی بانوان مشاهده شد و تقریبا تمامی بلیط های این چهار جایگاه به جز جایگاه a۹ به فروش رسیده است. نکته مهم درباره بلیط فروشی این است که بلیط این چهار جایگاه به صورت عمومی عرضه شده و این بار خبری از بلیط فروش گزینشی نبوده است.

با توجه به استقبال مناسب بانوان از دیدار ایران - کامبوج و با توجه به اینکه فعلا همین چهار جایگاه برای حضور بانوان آماده شده است، باید دید در دیدار های بعدی چه تمهیداتی برای حضور بیشتر بانوان اندیشیده خواهد شد.

کد خبر 457431

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha