همشهری آنلاین: ظرفیت جایگاه بانوان برای بازی ایران و کامبوج که بلیت‌فروشی‌اش از ساعاتی قبل آغاز شده بود به پایان رسید.

زنان در استادیوم

ورزش سه نوشت: دیدار تیم‌های ایران و کامبوج نخستین بازی ایران در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ است و در حضور بانوان برگزار خواهد شد. پس از درخواست تهدیدآمیز فیفا، مسئولان ورزش ایران تصمیم گرفتند که یک جایگاه از ورزشگاه آزادی رابه بانوان اختصاص دهند و با فروش بلیت اینترنتی، زمینه تماشای این بازی را از نزدیک برای آن‌ها فراهم کنند. بلیت‌فروشی این بازی نیز ساعاتی قبل آغاز شد و خیلی زود خانم‌ها تمام صندلی‌های قابل خرید را به خود اختصاص دادند.

بلیت‌فروشی از پنج‌شنبه شب در سامانه‌ای که فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس و استقلال را برعهده دارد، آغاز شد و حدود ۷۵۰ بلیت به بانوان اختصاص یافت که از لحظه ورود به سامانه اینترنتی بیش از نصف آن‌ها برای خرید در اختیار کاربران بود و خیلی سریع نیز به فروش رفت. از نخستین ساعات بامداد جمعه رنگ بنفش روی صندلی‌ها جای خود را به رنگ قرمز (فروخته شده) و زرد (رزرو شده) داد تا مشخص شود بلیت‌فروشی این بازی برای بانوان به اتمام رسیده است.

بنابراین جایگاه ۱۰ استادیوم آزادی که در بازی‌های باشگاهی محل حضور هواداران تیفوسی استقلال و در بعضی از بازی‌های ملی به تیم میهمان اختصاص داده می‌شود، در اختیار بانوان خواهد بود. این همان قسمتی است که در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز خانم‌های پرسپولیسی که البته به صورت گزینشی وارد استادیوم شده بودند، در آن استقرار داشتند.

بلیت جایگاه مربوط به بانوان در حالی فروخته شده که سکوهای دیگر هنوز صندلی‌های قابل خرید پرتعدادی را دارند. در قسمت روبروی جایگاه کمتر از ۱۰۰۰ بلیت به فروش رفته و در قسمت جایگاه نیز فعلا بلیت زیادی فروخته نشده است. لازم به ذکر است که بلیت جایگاه ۳۰ هزار تومان، روبروی جایگاه ۲۵ هزار تومان، بانوان ۲۰ هزار تومان، پشت دروازه ۲۰ هزار تومان، میهمان ۲۰ هزار تومان و طبقه دوم با قیمت ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رود.

البته بلیت طبقه دوم به فروش گذاشته نشده و احتمالا پیش‌بینی می‌شود که طرفداران تیم ملی تنها طبقه اول را پر کنند. این بازی روز پنج شنبه ۱۸ مهر ماه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

فیفا پیش‌تر با انتشار بیانیه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران گفت که درهای ورزشگاه‌ها در تمامی مسابقات ملی و باشگاهی باید به روی بانوان باز شود.

بانوانی که موفق به خرید بلیت شده‌اند، با خوشحالی تصاویر آن را روی شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند و همچنین کم نیستند خانم‌های علاقه‌مند به فوتبال که نتوانسته‌اند بلیت بخرند. گفتنی است که فدراسیون فوتبال برای خبرنگاران نیز آیدی کارت جداگانه برای این بازی صادر کرده است.

کد خبر 457420

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha