پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی طی امروز دهم مهر ماه تا دوشنبه آینده در ۲۰ استان کشور خبر داد.

آب و هوا

تسنیم نوشت: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری طی سه روز آینده در مناطقی از سیستان و بلوچستان، ‌ هرمزگان، جنوب استان‌های فارس و کرمان در ساعت بعدازظهر رشد ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. بعدازظهر امروز در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های کرمانشاه، همدان، لرستان و ایلام و اوایل شب فردا جمعه در مناطقی از  استان‌های یزد، اصفهان، شمال فارس، لرستان و چهارمحال و بختیاری، سواحل شمالی و ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، البرز و قزوین نیز رشد ابر، بارش پراکنده گاهی وزش باد و رغد و برق روی می‌دهد.

 بعدازظهر یکشنبه ۱۴ مهرماه در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، ‌ شرق هرمزگان، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، ‌ قزوین، البرز، ‌ تهران، مرکزی و قم رشد ابر، ‌رعد و برق و بارش پراکنده پیش بینی شده است.

اوایل شب دوشنبه ۱۵ مهر علاوه بر جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری و همچنین در برخی مناطق سواحل شمالی رشد ابر و بارش پراکنده روی خواهد داد.

کد خبر 457366

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha