سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
۰ نفر

دلت می‌خواهد در یک مسابقه‌ی عکس شرکت کنی. وقت زندگی، عنوان یک مسابقه‌ی عکاسی است که برای شرکت در آن می‌توانید با موبایل از پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها عکاسی کنید.

يادمان باشد

شما فقط تا ۳۰ مهر فرصت دارید که با پنج تک عکس در این مسابقه شرکت کنید. جالب است بدانید داوران این مسابقه، سیف‌الله صمدیان، مجید سعیدی و نسیم ادبی هستند  و دبیر مسابقه محمد حمزه‌ای و مدیر اجرایی نیز میلاد بهشتی است. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به این سایت مراجعه کنید:

www.fiftyplusgroup.com

------------------------------------------------------------

یادمان باشد، اختتامیه‌ی سیزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی، مداحان دانش آموز شهر تهران، پنج‌شنبه دوم آبان ماه برگزار می‌شود و در آن به نفرات اول تا سوم هر مقطع تندیس، لوح تقدیر و هدیه‌ی نقدی اهدا خواهد شد. سیزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه‌ی ۷ و با همکاری سازمان دانش‌آموزی شهر تهران و کانون مداحان و شاعران آیینی کشور در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌­شود. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۷۶۵۵۰۹ تماس بگیرند.

-----------------------------------------------------------

انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسابقه‌ی «مهرواره عکس بچه‌های اربعین» را در دو بخش نوجوانان ۱۲تا ۱۸ ساله و بزرگ‌سالان دارای ۱۸ سال و بیش‌تر برگزار می‌کند. بر اساس فراخوان منتشر شده، نوجوانان شرکت‌کننده در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی می‌توانند با استفاده از تلفن همراه از این رویداد عکاسی کنند و پنج قطعه عکس را با کیفیت بالای هشت‌مگاپیکسل به دبیرخانه‌ی جشنواره بفرستند.

 طبق مقررات عمومی مسابقه، شرکت‌کنندگان باید عکس‌ها را به انگلیسی نام‌گذاری و در قالب لوح فشرده به‌همراه مشخصات خود در فایل  word تا ۱۵ آبان ۱۳۹۸ به نشانی خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری، انجمن عکاسی کانون پرورش فکری ارسال کنند. اسامی برگزیدگان مسابقه ۱۵ آذر اعلام و نمایشگاهی نیز از آثار برگزیده برپا خواهدشد.

کد خبر 457292

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha