همشهری آنلاین: کولاکوویچ بعد از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل مصر گفت تیمش برای تورنمنت طولانی آماده نیست و آنها به انرژی نیاز دارند.

واليبال ملي

به گزارش مهر، چهاردهمین دوره رقابت‌های جام جهانی والیبال از روز سه‌شنبه ۹ مهرماه با حضور تیم‌های ایران، روسیه، مصر، کانادا، استرالیا، برزیل، آمریکا، تونس، آرژانتین، ژاپن، ایتالیا و لهستان به میزبانی ژاپن آغاز شد.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از مسابقات جام جهانی والیباْ امروز چهارشنبه ۱۰ مهر، ساعت ۵:۳۰ مقابل مصر صف آرایی کرد و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. مصری‌ها در روز نخست رقابت‌ها نیز استرالیا را شکست داده بودند. [شکست ناباورانه مقابل مصر]

ایگور کولاکوویچ پس از شکست مقابل تیم ملی والیبال مصر گفت: ابتدا به تیم مصر تبریک می‌گویم. برای ما این تورنمنت هنوز آغاز نشده است. در حالت طبیعی کار سختی تا پایان این تورنمنت داریم. برای این تورنمنت از نظر ذهنی و روحی آماده نیستیم و دلایل زیادی برای آن داریم. بازی خوبی امروز در مواقع مهم به خصوص در ست دوم انجام ندادیم. در ست سوم و در امتیاز ۱۷ بر ۱۶ به حریف نزدیک شدیم، اما در نهایت باختیم. نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم و در نهایت با نتیجه ۳ بر یک بازنده شدیم.

وی درباره بازی نکردن امیر غفور گفت: او برای بازی امروز آماده نبود همچنین می‌خواستم بازی پوریا یلی را ببینم. او بازیکن جوان و آینده دار والیبال ایران است و در مسابقات قهرمانی جهان جوانان شرکت کرد. می‌خواستیم او را در مواقع حساس بازی امروز بررسی کنیم. اما غفور هنوز آماده نیست.

کولاکوویچ درباره بازی بعد با کانادا گفت: زمان زیادی برای تغییر نداریم چراکه تیم ما آمادگی حضور در یک تونمنت بلند مدت را ندارد. امیدورام بازیکنان بعد از احساس بد بازی امروز بتوانند با تغییر دیدگاه خود و با اندکی انرژی مضاعف برای ادامه بازی‌ها آماده شوند. نمی‌توانم درباره بازی بعد صحبتی کنم جرا که زمان کافی نداریم. به انرژی نیاز داریم.

کد خبر 457285

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha