چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: راننده به دنبالش آمد که برای آزمایش به بیمارستان بروند. درب را باز کرد به راننده گفت صبر کن الان می‌آیم. اما نیامد.

جعفر كاشاني

به گزارش مشرق، مرحوم کاشانی روز گذشته سه‌شنبه ۹ مهر به دیدار پزشک قلب خود رفت و به او گفته شد که باید آزمایش هسته‌ای روی قلب خود انجام دهد و جواب این آزمایش امروز به دکتر معالج برسد تا در خصوص وضعیت قلب او توضیحاتی به این مرحوم اعلام شود.

رئیس فقید هیات مدیره پرسپولیس شب گذشته آزمایش هسته‌ای را روی قلب خود انجام داد و صبح امروز قرار بود راننده او به دنبالش برود تا بتواند با پزشک معالجش دیدار کند. راننده مرحوم کاشانی پس از اینکه به منزل رئیس هیات مدیره پرسپولیس می‌رسد، زنگ خانه را به صدا درآورده و مرحوم کاشانی در را برای او باز می‌کند، اما پس از اینکه دقایقی از منزل بیرون نمی‌آید، راننده او به داخل خانه می‌رود و می‌بیند مرحوم کاشانی روی پله‌ها افتاده است.

رئیس فقید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خیلی سریع به بیمارستان رسالت منتقل می‌شود، اما پزشکان معالج علت فوت او را آمبولی اعلام کردند و گویا یک لخته خون در قلب این مرحوم باعث ایست قلبی شده است.

همسر مرحوم کاشانی در سفر کربلا به سر می‌برد و پسر او هم در جزیره کیش است. از طرف دیگر دختر این مرحوم در کشور اسپانیا حضور دارد و قرار است به سرعت خود را به تهران برساند تا مراسم پیشکسوت فقید فوتبال ایران برگزار شود.

طبق هماهنگی‌ها، مراسم تشییع مرحوم کاشانی احتمالا روز شنبه برگزار خواهد شد تا خانواده او بتوانند خود را به تهران برسانند. همچنین از آنجایی که پرسپولیس روز جمعه در مشهد بازی دارد این احتمال وجود دارد که این مراسم در روز شنبه برگزار شود تا بازیکنان و مسئولان باشگاه هم بتوانند در روز وداع با مرحوم کاشانی حضور داشته باشند. مراسم تشییع در ابتدا در باشگاه شاهین در خیابان گلستان نارمک برگزار خواهد شد و سپس پیکر مرحوم کاشانی راهی ورزشگاه شهید شیرودی می‌شود. سپس برای مراسم خاکسپاری، پیکر مرحوم کاشانی روانه قطعه نام‌آوران بهشت زهرا خواهد شد.

برادر مرحوم کاشانی که در بیمارستان رسالت حاضر شده اعلام کرد که برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم این مرحوم توسط باشگاه پرسپولیس انجام خواهد شد. همچنین محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، محمد پنجعلی، حسین خبیری و ... تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس با حضور در بیمارستان پیگیر اقدامات انجام شده هستند.

کد خبر 457269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha