همشهری آنلاین: جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه ۴۰ سال است دشمن در همه نقشه های خود علیه ایران شکست خورده، گفت: تا آخرین نفس پای آرمان‌های شهدا ایستادگی خواهیم کرد.

حبیب الله جان نثاری

به گزارش مهر، سردار حبیب الله جان نثاری صبح امروز چهارشنبه در دومین یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان های ویژه ناجا و ۳۲ شهید یگان ویژه فرماندهی انتظامی لرستان اظهار داشت: فلسفه یادواره شهدای یگان های ویژه این است که یاد و نام شهدا برکت نظام و انقلاب ماست.

وی با بیان اینکه امروز ما گرد هم آمده ایم برای یک پیمان و عهد، تصریح کرد: چرا چهل سال است دشمن دست از سر ما برنمی دارد، دشمن و ابرقدرت ها همه گزینه ها را برای براندازی نظام و انقلاب عملیاتی کردند و به میدان آوردند و شکست خوردند.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب فرمودند نه جنگ می شود و نه مذاکره می کنیم، تنها راه ایستادگی و مقاومت است، افزود: جوانان و نوجوانان از ما سوال می کنند رمز اینکه ۴۰ سال ایستادگی کردیم و در مقابل ابرقدرت ها پیروز شدیم چیست؟ همه ما می دانیم که انقلاب اسلامی نشات گرفته از قیام امام حسین(ع) و عاشوراست، فرهنگ ایثار و شهادت و فریاد «هیهات من الذله» امام حسین است که ما زیر بار زور و ستم و استکبار نمی رویم.

سردار جان نثاری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نشات گرفته از فرهنگ قیام امام حسین است، ۴۰ سال مقابله کرده ایم و نقشه های دشمن شکست خورده، از برکت خون شهدا است، گفت: عزت، اقتدار و انسجام و امنیت از برکت خون شهدا و پایداری شما خانواده شهدا است.

وی با بیان اینکه فرزندان ما باید بدانند هرچه داریم از شهداست، تصریح کرد: در دفاع مقدس ۱۸۸ هزار شهید را تقدیم کردیم و حتی یک وجب از خاک میهن را ندادیم. فرهنگ ایثار و شهادت اجازه نداد یک بند انگشت از کشور ما جدا شود.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه دشمن امروز با طراحی یک جنگ همه جانبه، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... به نبرد نابرابر مقابل ایران آمده است، افزود: ۴۰ سال است ملت قهرمان ایران ایستادگی کرده است. امروز یک جبهه مقاومت، میدان دیده و تمرین کرده از پاکستان، افغانستان، ایران اسلامی تا سوریه و لبنان ایجاد شده است.

سردار جان نثاری با اشاره به اینکه غیرت دینی ملت ها امروز بیدار شده است، گفت: پرچم و آرمانی که شهدا به سلامت و امانت به ما سپردند را باید به دست صاحبش برسانیم، امروز جمع شده ایم یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم و اعلام کنیم که با شهدا عهد و پیمان می بندیم تا آخرین نفس به پای آرمان های خود و دستاوردهای انقلاب ایستادگی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز ما را از جنگ می ترسانند! ملت غیور ایران همه تهدیدها را دیده اند، ما را از چه می ترسانید! پیام های مذاکره می فرستید! همه ما می دانیم آدم عاقل وقتی کسی از پیمانش خارج می شود دیگر نمی آید پیمان مجدد منعقد کند، تصریح کرد: ایران اسلامی استوار و پایدار و مقاوم راه خود را انتخاب کرده و قطعا این راه، راه موفقیت و پیروزی ملت ایران است.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه یکی از مهم ترین راهبردهای امروز دشمن دین من و شماست، همه موفقیت های ما به دلیل دین مداری ماست، دشمن دین ما را هدف قرار داده است، افزود: بدانید امروز من و شما هدف دشمن هستیم در عرصه جنگ نرم، دشمن می خواهد با تهاجم فرهنگی و ابزارهای رسانه ای فرهنگ ایثار و مقاومت را از ما بگیرد.

کد خبر 457261

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha