همشهری آنلاین: همزمان با بالا گرفتن بحث استضاح ترامپ در آمریکا، تام کروز به دیدار رئیس‌جمهوری اوکراین رفت تا درباره تولید فیلم آینده‌اش با او گفتگو کند.

تام كروز و زلنسكي رئيس جمهوري اوكراين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، بازیگر سرشناس هالیوودی در شرایطی روز دوشنبه در شهر کیف با ولودیمیر زلنسکی دیدار کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا به دلیل برقرار کردن یک تماس تلفنی بحث‌انگیز و جنجالی با همتای اوکراینی خود به شدت تحت فشار کنگره و نمایندگان حزب دموکرات است. گفته می‌شود ترامپ قصد داشته از نفوذ زلنسکی سوءاستفاده و برای رقیب خود جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده پرونده‌سازی کند.

به نظر می‌رسد کروز بدون توجه به این حاشیه‌ها و جنجال‌ها با زلنسکی دیدار و گفتگو کرده است. رئیس‌جمهوری ۴۱ ساله اوکراین پیش از ورود به دنیای سیاست بازیگر و کمدین بود و اوایل سال جاری میلادی در کمال شگفتی برنده انتخابات شد. کاخ ریاست‌جمهوری اوکراین روز سه‌شنبه موضوع دیدار کروز و زلینسکی را رسانه‌ای و اعلام کرد بازیگر آمریکایی از علاقه به استفاده از لوکیشن‌های این کشور اروپایی در یکی از پروژه‌های آینده خود خبر داده است.

یکی از سیاست‌های رئیس‌جمهوری تازه اوکراین دادن معافیت‌های مالیاتی برای جذب گروه‌های بین‌المللی تولید فیلم است و دیدار با کروز هم در راستای عملی کردن همین سیاست ارزیابی می‌شود. حضور چند روز پیش بازیگر ۵۷ ساله هالیوودی در متروی کیف به این بحث در شبکه‌های اجتماعی دامن زد که او قرار است هفتمین فیلم از مجموعه «ماموریت غیرممکن» را در اوکراین مقابل دوربین ببرد.

کد خبر 457243

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha