چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته از چهارشنبه ۱۰ مهر تا آخر این هفته در بیشتر نقاط کشور بارندگی پراکنده رخ می‌دهد که در برخی مناطق با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهد بود.

بارندگی پراکنده در بیشتر نقاط کشور

به گزارش ایرنا، کبری رفیعی روز چهارشنبه گفت: امروز در مناطقی از استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی به ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است. همچنین امروز در مناطقی از مازندران، ارتفاعات و مناطق شمالی استان‌های البرز، تهران، گلستان و مناطقی از استان‌های لرستان، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و اصفهان نیز رگبار پراکنده رخ می‌دهد که گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهد بود.

 وی گفت: اما روزهای پنجشنبه و جمعه مجددا مناطق جنوب کشور مانند استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

رفیعی ادامه داد: روز پنجشنبه برای مناطقی از شمال غرب مانند استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، همدان، زنجان، قم، غرب مازندران، گیلان و اردبیل بارش پراکنده و احتمال رعد و برق و وزش باد وجود دارد.

وی گفت: از روز جمعه در استان‌های گیلان، مازندران و دامنه‌های البرز در استان‌های تهران و البرز بارش باران انتظار داریم، برخی از مناطق اردبیل و آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، زنجان، مرکزی ، قم، کرمانشاه، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و بوشهر بارش پراکنده و احتمال رعد و برق و وزش باد وجود دارد.

به گفته وی، روز جمعه بخش‌های مرکزی خلیج فارس مواج خواهد بود.

  • آسمان تهران نیمه ابری

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران کمی ابری خواهد بود و در بعد از ظهر افزایش ابر خواهد داشت که گاهی با وزش باد همراه خواهد بود، کمینه دمای امروز پایتخت ۱۹ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۲۹ درجه بالای صفر خواهد رسید.

رفیعی گفت: زنجان، اردبیل و شهرکرد با دمای ۶ درجه بالای صفر، بجنورد و ارومیه ۸، سنندج و همدان ۹، مشهد، قزوین، کرج ۱۱ و اهواز  با دمای ۴۳ درجه بالای صفر، بوشهر ۳۸، بندر عباس ۳۶، یزد ۳۵، قم و شیراز ۳۵ به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کد خبر 457204

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha