همشهری آنلاین: رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ما به ارتش مردمی یمن کمک‌های مستشاری و فکری می‌کنیم و مسئول این کار، سپاه پاسداران است و تا آخر هم کنار مردم یمن می‌ایستیم تا این تجاوز را از خود دور کنند.

محمد باقری

به گزارش فارس سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، در گفتگو با شبکه تلویزیونی فونیکس چین درخصوص کمک‌های ایران به کشورهای محور مقاومت به‌خصوص یمن اظهار داشت: در عراق و سوریه هم ما با درخواست دولت‌های رسمی و مستقر این کشورها به کمکشان رفتیم و به آنها کمک‌های مستشاری و تسلیحاتی و تجهیزاتی کردیم و قرارداد بستیم و مسئول اینها هم سپاه پاسداران بود که البته درمواردی ارتش جمهوری اسلامی نیز به آن کمک کرد ولی در موضوع یمن اوضاع کمی متفاوت‌تر است.

وی ادامه داد: یمن امروز در محاصره کامل قرار دارد و همه‌ راه‌های آن بسته است و مدتهاست حتی امکان ارسال دارو نیز به آنجا وجود ندارد.

سردار باقریادعای ارسال موشک‌های ایرانی به یمن را کذب دانست و افزود: چطور وقتی امکان ارسال دارو وجود ندارد، می‌توان موشک‌های چندمتری را به یمن ارسال کرد؟

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در عین حال تصریح کرد: ما به ارتش مردمی یمن کمک‌های مستشاری و فکری می‌کنیم و مسئول این کار، سپاه پاسداران است و تا آخر هم کنار مردم یمن می‌ایستیم تا این تجاوز را از خود دور کنند.

کد خبر 457068

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha