همشهری آنلاین: نماینده خوی در مجلس با بیان اینکه سرقت ۴۰۰ میلیون وجه نقد به همراه ۲۵۰ هزار یورو از منزل بنده کذب است، گفت: دستگاه قضا با شایعه پراکنان برخورد کند.

وزیران صنعت و کشور هفته آینده در مجلس حضور می‌یابند

تسنیم نوشت: سیدتقی کبیری نماینده خوی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه طی تذکری شفاهی اظهار داشت: در پی ماجرای سرقت از منزل بنده در روز جمعه هفته گذشته، متاسفانه از سوی برخی افراد، گروه‌ها و رسانه‌ها با پخش شایعات و اتهامات به فضای بداخلاقی و بی‌اعتمادی دامن زده شد.

وی ادامه داد: این اتهامات در قالب سرقت ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۲۵۰ هزار یورو یا دلار پخش شد که موجب سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه و پشت بند آن هجمه‌ها آغاز شد.

نماینده مردم خوی در مجلس تصریح کرد: بنده از جایگاه فردی که اسناد و مدارکش به سرقت رفته بود و امنیت روانی خود و خانواده اش متزلزل شده بود، در جایگاه متهم قرار گرفتم.

کبیری بیان کرد: این جانب این مبالغ اعلامی در رسانه‌ها و فضای مجازی را به شدت تکذیب می‌کنم و ضمن تشکر از اقدامات انقلابی و امیدوارکننده رئیس قوه قضائیه درخواست می‌کنم در همین موضوع هم با قاطعیت ورود پیدا کند و اگر من به عنوان نماینده و یا هر مسئول دیگری تخلفی انجام داده است، به شدت برخورد کند و اگر تخلفی صورت نگرفته در مقابل عده‌ای که فضای جامعه را ملتهب کرده و سرمایه اجتماعی را خدشه دار کرده و مجلس را بی اعتبار و جایگاه آن را زیر سوال برده و شایعات دروغ را ترویج کرده و موجب سوءاستفاده رسانه‌های خارجی شده است، برخورد قاطع داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر اسناد و مدارک اینجانب به سرقت رفته است، برخی مواظب باشند که ایمان‌شان به سرقت نرود.

کد خبر 457062

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha