همشهری آنلاین: کید لاول ۹ ساله که قرار بود در رقابت پنج کیلومتر مسابقه بدهد، یک بخش مسیر را اشتباه رفت و قهرمان رقابت ۱۰ کیلومتر شد.

مدال قهرماني پسر 0 ساله آمريكايي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، مادر کید که در خط پایان رقابت موسوم به فرنی فلایر در شهر سارتل ایالت مینه‌سوتا در بخش پنج کیلومتر منتظر پسرش ایستاده بود، ناچار شد تمام مسیر را با خودروی شخصی برود و در نهایت هم به این نتیجه رسید که پسرک ۹ ساله گم شده است. هیتر لاول با یاد آوردن آن روز می‌گوید: «از همه خواستم دنبال پسرم بگردند، حتی از یک آتش‌نشان. انگار به آنها می‌گفتم شما باید بروید و پسر من را پیدا کنید.»

سرانجام یکی از شهروندان با برادرشوهر هیتر تماس گرفت و به او از پسرکی گفت که در رقابت ۱۰ کیلومتر دارد خیلی خوب می‌دود. خاطره کید درباره اتفاقی که باعث شد راه را اشتباه برود شنیدنی است: «به بخشی از مسیر رسیدم و گیج شده بودم. سر پیچ یک زن به من گفت مسیر مستقیم را بروم و من هم همان راه را ادامه دادم.» وقتی سازمان‌دهندگان مسابقه به هیتر گفتند پسرش قهرمان شده، او تصور می‌کرد کید برنده گروه سنی ۹ سال است.

کید مسیر مسابقه ۱۰ کیلومتری را در زمان ۴۸ دقیقه دوید و اول شد؛ درست ۶۰ ثانیه زودتر از نفر دوم که یک مرد ۴۰ ساله بود. لاول با اینکه ۹ سال دارد، یک دونده باتجربه به شمار می‌رود و از سن شش سالگی در یک باشگاه دوهای استقامت تمرین می‌کند.

کد خبر 456997

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha