همشهری‌آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی کشور از ارائه کارت موقت زیارتی به زائران خبر داد.

سردار اشتري

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پلیسی و ایمنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هجدهمین نمایشگاه لوازم و تجهیزات افتتاح شد.  ۳۱۲ غرفه در این نمایشگاه  با حضور نماینده ۲۱کشور فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی کشور با بیان این‌که رشد خوبی را امسال در زمینه تجهیزات و فناوری‌ها داریم؛ افزود: نیروی انتظامی با اقتضا و فناوری روز ماموریت‌های خود را به خوبی انجام می‌دهد و به سمت هوشمندسازی در حال حرکتیم که زیرساخت‌های آن در حال انجام است و امیدواریم تا سه سال آینده به آن برسیم، اما این امر نیازمند اعتبارات لازم و حمایت‌های معنوی است و نتیجه آن امنیت و آرامش بیشتر است.

او درباره داخلی یا خارجی بودن تجهیزات گفت: بیش از ۹۰درصد تجهیزات در اختیار همکاران بومی است.

سردار اشتری درباره رونمایی از دستاوردهای جدید نیز گفت: در هفته نیروی انتظامی از تجهیزات جدیدی که به وسیله جوانان و همکاران تولید شده رونمایی می‌کنیم که بخشی از آن در نمایشگاه ارئه شده است.

فرمانده نیروی انتظامی درخصوص هزینه برگزاری نمایشگاه نیز اظهار کرد: نمایشگاه با مشارکت است و فشاری بر نیروی انتظامی ندارد.

 اشتری درباره تمهیدات نیروی انتظامی برای مراسم اربعین گفت: ۳۰هزار نفر در مرزهای چهارگانه مستقر شده‌اند. به دلیل تراکم و مراجعه زیاد به مرکز  گذرنامه، کارت موقت زیارتی که به تایید مسئولان وزارت امور خارجه و وزارت کشور عراق رسیده را آماده خواهیم کرد تا تسریع بیشتری داشته باشیم.

او درباره موافقت مسئولان عراقی با به‌کارگیری کارت موقت زیارتی گفت: تفاهم نامه قبلا امضاء شده و طرف عراقی آن‌را تایید کرده است.

کد خبر 456894

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha