مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سرهنگ سعید عطاالهی به سمت فرمانده جدید یگان انتظامی مترو تهران وحومه منصوب شد.

معرفي فرمانده يگان انتظامي مترو

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌المللل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، درمراسمی با حضور مهندس فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان انتظامی شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه برگزار شد.

در این مراسم مهندس فرنوش نوبخت ضمن تقدیر از همکاری پلیس مترو با شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: امیدواریم این تغییر با افزایش توان ما برای خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان باشد.

او گفت: مترو تهران با توجه به حساسیت هایی که دارد با ارگان های انتظامی و امنیتی نیز در ارتباطات است. این ارگان‌ها بر عملکرد ما نظارت دارند اما باتوجه به شر ایط ممکن است هر لحظه با مشکلاتی روبرو شویم اما این اتفاق با تدابیر انجام شده تاکنون به خوبی رفع شده است.

مهندس نوبخت خاطرنشان کرد : کاهش فاصله حرکت قطارها کاری بود که با کمک و یاری شما انجام شد اگر امنیت از سوی شما به خوبی تامین نمی شد در این بخش ما نمی توانستیم به این خوبی عمل کنیم. امیدوارم  با همین روش  به کار خود ادامه دهید ما نیز  در شرکت بهره برداری مترو همانند گذشته شما را حمایت خواهیم کرد.

او افزود: این مسیر را باید با همدیگر طی کنیم تا فضای مناسبی را برای شهروندان و مسافران در مترو ایجاد کنیم.

در ادامه این مراسم سردار ظهیری نیز ضمن قدردانی از مهندس نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران برای همکاری همه جانبه با پلیس به منظور برقراری امنیت در متروی تهران اظهار داشت: احساس امنیت برای سیستم حمل و نقل عمومی مانند مترو بسیار اهمیت دارد و خدا را شاکریم که با همکاری بسیار مناسب این شرکت با پلیس این امر محقق شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ما دور هم جمع شده‌ایم تا صمیمیتی که بین نیروی انتظامی و مدیران مترو بوده بیشتر شود و از زحمات سرهنگ راقی قدردانی کنیم.

او با تاکید بر اهمیت حفظ امنیت مسافران در مترو افزود: با توجه به گسترش خطوط متروی تهران به 122 ایستگاه باید تلاش پلیس مترو برای حفظ امنیت و فضای مناسبی که اکنون در ایستگاه ها حاکم است دو چندان شود 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: نیروهای ما باید در تمام زمینه ها صیانت داشته باشند تا در ادامه آن بتوانند تکریم شهروندان و مسافران را که وظیفه اصلی مااست انجام دهند.

او افزود: تعامل کامل شرکت بهره برداری متروی تهران با نیروهای پلیس زمینه لازم برای تحقق این امنیت را فراهم کرده است.

سردار ظهیری تصریح کرد: البته ما همواره سعی می‌کنیم تا امنیت و آرامش در مترو هر روز بیش از گذشته شود و برای این امر باید ضمن بازنگری بر امور جاری، کارهای جدیدی را هم در دستور کار قرار دهیم.

نظری، معاون پشتیبانی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ادامه ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ راقی و همکارانشان گفت: رابطه مترو با پلیس یک رابطه رفاقتی و دوستانه است.و من ب خود را سرباز شما میدانم تا بتوانید کارها را به خوبی انجام دهید.

سرهنگ راقی نیز از زحمات و همکاری مدیر عامل و مدیر حراست شرکت بهره‌برداری متروی تهران قدردانی کرد و گفت: توفیق بزرگی بود که سال های آخر فعالیتم را در مترو به مردم خدمت کنم  و در این سالها با تلاش جمعی دوستان موفقیت های زیادی را داشتیم .

او تصریح کرد: توانستیم با استفاده از روش‌های جدید کاهش چشمگیری در حوزه سرقت داشته باشیم .

سرهنگ سعید عطاالهی  نیز گفت: در طول خدمت در نیروی انتظامی در جاهای  زیادی بوده‌ام شاید ذهنیت بعضی افراد این باشد که کار در  پلیس مترو ساده است اما این تفکر درست نیست چرا که مترو شهر زیرزمینی است و امیدوارم  همکاری خوبی داشته باشیم.

در پایان این مراسم "سرهنگ عطاالهی" به عنوان فرمانده جدید یگان انتظامی مترو معرفی و با اهدالوحی از تلاش‌های "سرهنگ راقی" فرمانده سابق این یگان تقدیر شد.

کد خبر 456849

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha