همشهری آنلاین: رابرت دنیرو روی در یک برنامه زنده تلویزیونی بار دیگر به رئیس‌جمهوری آمریکا حمله و با عبارتی زننده از منتقدان خود در شبکه فاکس‌نیوز انتقاد کرد.

رابرت دنيرو در شبكه سي ان ان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، بازیگر سرشناس آمریکایی که از دشمنان آشکار دانلد ترامپ است، در واکنش به حمله‌هایی که خبرنگاران فاکس‌نیوز به او می‌کنند دو بار از یک عبارت زشت (با برگردان مودبانه «لعنتی‌ها») روی آنتن زنده استفاده کرد و البته خیلی زود از تماشاگران و مجری برنامه «منابع قابل‌اعتماد» شبکه سی‌ان‌ان عذر خواست.

دنیرو که این روزها نامش برای بازی کردن در فیلم سینمایی «ایرلندی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی سر زبان‌هاست، در پاسخ به یک سئوال مجری برنامه یکشنبه‌صبح سی‌ان‌ان گفت: «ترامپ نباید رئیس‌جمهوری باشد، تمام!» وقتی برایان استلتر گفت که «بعد بچه‌های فاکس‌نیوز سراغت می‌آیند»، بازیگر برنده اسکار چنین واکنش نشان داد: «لعنت به آنها. لعنت به همه آنها.» در این لحظه صدای یک نفر از پشت صحنه به نشانه شگفتی درآمد و دنیرو عذرخواهی کرد.

مجری «منابع قابل‌اعتماد» به بازیگر آمریکایی اطمینان داد که سی‌ان‌ان به دلیل کابلی بودن از قوانین کمیسیون ارتباطات فدرال سرپیچی نکرده، هر چند برنامه صبح یکشنبه پخش می‌شود و طبعا بیننده زیاد دارد. در ادامه دنیرو درباره دلایل مخالفت و دشمنی خود با ترامپ گفت: «این مرد شبیه گنگسترهاست. ما بارها و بارها گفته‌ایم شرایط وحشتناک است و این آدم راه خودش را می‌رود بدون اینکه کسی جلودارش باشد.»

در میان انبوه واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی به سخنان دنیرو، یک کاربر توییتر نوشت: «دنیرو در آن لحظه نماینده همه ما بود.» از سوی دیگر، شبکه فاکس‌نیوز که از پشتیبانان ترامپ است، از مدیران سی‌ان‌ان خواست درباره پخش یک عبارت زننده از آنتن زنده بدون عذرخواهی کردن یا نشان دادن موضع خود توضیح بدهد. سی‌ان‌ان هنوز به این برنامه و سخنان دنیرو در آن واکنش نشان نداده است.

ستاره «گاو خشمگین» و «راننده تاکسی» حتی پیش از روی کار آمدن چهل و پنجمین رئیس‌جمهوری آمریکا هم منتقد او بود. دنیرو در اوت ۲۰۱۶ و قبل از ورود ترامپ به کاخ سفید، با عبارت‌های «مطلقا دیوانه»، «احمق»، «فاجعه ملی» و «مایه آبروریزی این کشور» از او یاد و آرزو کرده بود با مشت به دهانش بکوبد. گرچه پس از رای آوردن ترامپ، گفته بود: «حالا که رئیس‌جمهوری شده، نمی‌توانم با مشت بزنمش. باید به جایگاه او احترام بگذارم.»

کد خبر 456809

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha