یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲
۰ نفر

پرونده اوکراین، سایه سنگین استیضاح را بر سر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا انداخته است با این حال رفتارهای نادرست ترامپ در این ماجرا، درنظر مردم آمریکا، چندان غافلگیرکننده نیست.

ترامپ هوم پیج

در واقع در یک نظرسنجی که توسط شبکه ای‌بی‌سی انجام شده، تنها ۱۷ درصد مردم گفته‌اند از اعمال ترامپ در این ماجرا غافلگیر شده‌اند. ترامپ، بر رئیس‌جمهور اوکراین فشار وارد کرده است تا علیه جو بایدن یکی از نامزدهای احتمالی خودش در انتخابات سال بعد آمریکا، تحقیقات درباره فساد راه‌اندازی کند. این کار، سوءاستفاده از قدرت تفسیر شده و مجلس نمایندگان، پروسه استیضاح را به این خاطر شروع کرده است. تقریبا دو سوم افرادی که در نظرسنجی ای‌بی‌سی شرکت کرده‌اند هم معتقدند رفتار ترامپ، یک مشکل جدی به شمار می‌رود. با این حال تنها ۱۷ درصد آنها گفته‌اند که از این کار ترامپ متعجب شده‌اند. یک نفر از هر ۴ نفر در این نظرسنجی گفته است که اخبار مربوط به تماس تلفنی ترامپ با ولادیمیر زیلنسکی را با جدیت دنبال می‌کنند.

در نظرسنجی‌های دیگر مشخص شده است که حمایت از استیضاح ترامپ به‌شدت بالا رفته است. ترامپ، طرح مسئله استیضاح را بیهوده و بی‌فایده خوانده است.
 

کد خبر 456772

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha