یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴
۰ نفر

محسن محمودصفری - رقابت‌های جهانی کشتی زیر ۲۳سال (امیدها) روزهای ۶ تا ۱۲ آبان‌ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود و سرمربیان تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کماکان در حال برگزاری مسابقه انتخابی هستند!

انتخابي كشتي

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی امیدها تیرماه سال‌جاری در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد، ولی سرمربیان تیم ملی تصمیم گرفتند یک‌بار دیگر مسابقات انتخابی تیم ملی را در خانه کشتی(سالن محمد بنا) برگزار کنند. مسابقه انتخابی دوم کشتی آزاد یک هفته قبل از مسابقات جهانی بزرگسالان و انتخابی دوم کشتی فرنگی روز جمعه پنجم مهرماه برگزار شد که این انتخابی‌های مجدد تیم ملی امید کم‌حاشیه نبود.

  • از آن طرف بام افتاده‌ایم

زمانی که نفرات تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان مشخص شد، سرمربی تیم امید با نظر مساعد مدیر تیم‌های ملی تصمیم گرفت مسابقه انتخابی برگزار کند. نفرات اول اوزان ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۹۲، ۹۷و ۱۲۵انتخابی تیم امید باید بار دیگر محک می‌خوردند. در ۱۲۵کیلوگرم سیدمهدی هاشمی، نفر اول مسابقات انتخابی در اعتراض به برگزاری مسابقه انتخابی با امیرحسین زارع وزن‌کشی نکرد و پدر حسین شهبازی در اعتراض به برگزاری مسابقه انتخابی مجدد برای پسرش پس از پیروزی او فریاد می‌زد: «اگر باز کس دیگری را دارید بیاورید!» در وزن ۶۵کیلوگرم هم با تصمیم کادر فنی پیمان بیابانی که چند روز قبل در یک مسابقه انتخابی درون اردویی به امیرمحمد یزدانی باخته بود و تیم ملی بزرگسالان را از دست داده بود، باید در مقابل ابوالفضل حاجی‌پور، نفر اول انتخابی تیم امید به میدان می‌رفت. به عبارتی  فرصت دوباره‌ای به بیابانی داده شده بود تا به جای قزاقستان بتواند مسافر مجارستان شود. ابوالفضل حاجی‌پور پس از پیروزی مقابل بیابانی رو به کادر فنی کرد و بارها به سینه‌اش کوبید تا خودش را به‌عنوان نفر اول تیم ملی معرفی کند! امیرحسین مقصودی در وزن ۶۵کیلوگرم و عباس فروتن در وزن ۹۷کیلوگرم نفراتی بودند که از فرصتی که به آنها داده شده بود، استفاده نکردند و مسابقه انتخابی ندادند.

در کشتی فرنگی هم انتخابی دوم پتجم مهر ماه  برگزار شد، تا به نفرات جامانده از مسابقات جهانی بزرگسالان مثل محمدرضا گرایی و نفراتی که نتوانسته بودند موفقیتی در جهانی بزرگسالان به‌دست آورند، همانند ساروی، شانس حضور در مجارستان داده شده بود. محمدرضا گرایی به‌دلیل حاضر نشدن حریفش محمدرضا رستمی به‌عنوان نفر برتر معرفی شد و در ۹۷کیلوگرم هم محمدهادی ساروی، مهدی بالی، نفر اول انتخابی تیم ملی را شکست داد تا مسافر بوداپست شود.

کد خبر 456769

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha