پریسا امیرقاسم خانی: در صفحه تقویم‌مان ۵ سال است که روزی  به شهرمان تعلق دارد و از این به بعد هفته‌ای برای آن؛ شهری که گاهی از آن دلگیر می‌شویم و گاهی شبیه یک حس شیرین دوستش داریم. برای اینکه تهران را بیشتر بشناسیم برنامه‌هایی از طرف مدیریت شهری در هفته تهران اجرا خواهد شد. قرار است در این هفته، هر روز تهران را از یک زاویه تازه نگاه کنیم

تهران هوم پیج

جمعه ۱۲ مهر

  •  روزگردش تهران

برگزاری تورهای تهرانگردی از ری تا شمیران در مسیرهای ولیعصر(عج) همراه با افتتاح خانه مینایی، مسیر سنگلج، مسیر عودلاجان، مسیر انقلاب، مسیر تهران عتیق، مسیر ری، مسیر شمیران(با اتوبوس‌های دو طبقه)، بازدید رایگان از موزه‌های تهران، بازگشایی گورستان‌های تهران به‌ویژه ظهیرالدوله به‌مدت یک هفته.


شنبه ۱۳ مهر

  • ری وآیین‌های مذهبی

بازدید از سردر آگاهی شاپور، نمایشگاه عکس آیین‌های مذهبی در ایستگاه‌های متروی تهران، اجرای تعزیه و مراسم معرفی آیین‌های مذهبی تهران در میدانگاه‌های شهر، برگزاری هفت آیین مذهبی و قدیمی تهران در هفت میدانگاه تهران و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در شهر ری.


یکشنبه ۱۴ مهر

  • روزتهران

افتتاح خانه اتحادیه، اجرای برنامه اختصاصی روز تهران در خانه اتحادیه، تشکیل دبیرخانه دائمی روز تهران، رونمایی کتاب بازار تهران، دعوت از سفرای خواهرخوانده‌های تهران، ویژه‌نامه همشهری درباره بازشناسی هویت تهران، بازدید رایگان از موزه‌های تهران.


دوشنبه ۱۵ مهر

  •  تاریخ و طبیعت

برگزاری نشست در موزه ملی ایران، برگزاری نمایشگاه ویژه تهران درباره چشمه علی و قیطریه در موزه ملی ایران، رونمایی از کتاب باستان‌شناسی تهران، بازدید و افتتاح سایت باستان‌شناسی مولوی، افتتاح پارک لویزان، رویداد معرفی اراضی عباس آباد به‌عنوان مقصد تفریحی و گردشگری جهان.


سه شنبه ۱۶ مهر

  • روز هوای تهران

جشنواره قصه‌گویی، روز کودک، تهران شهری که دوست دارم، برنامه آموزشی در سطح مدارس، اعلان زنگ انشاء تهران با همکاری آموزش و پرورش،  روز بدون خودرو، پیشنهاد راه‌اندازی موزه حمل‌ونقل عمومی تهران، حرکت جمعی کارکنان و مدیران تهران با دوچرخه به سر کار، امکان استفاده رایگان از مترو، اتوبوس و تاکسی عمومی.


چهارشنبه ۱۷ مهر

  • روز هنر و معماری تهران

افتتاح خانه لرزاده- خانه معمار، پخش مستندهای مرتبط با تهران در سینماهای دراختیار شهرداری، برگزاری نمایشگاه آثار هنری مرتبط با تهران در خانه هنرمندان و برگزاری نشست هنر در تهران، برگزاری مراسم سالگرد تئاتر سنگلج، اجرای مراسم و نمایشگاه آثار هنری تهران در خانه هنرمندان، بازدید از چند خانه قدیمی.


پنجشنبه ۱۸ مهر
روز اهالی تهران

ملاقات با چند چهره معتمد و برجسته تهران و تجلیل از آنها توسط شورایاران و اهالی سراهای محله، بازدید از خانه چند چهره مطرح تهرانی، شناسایی و تجلیل از مفاخر، هنرمندان و معتمدان محلات توسط شورایاری‌ها، همایش آغازین شورایاران، تهران شهر محلات، برگزاری جشنواره محلات تهران ۳۷۴محله، ۳۴۷عکس، ۳۴۷نماد محلی و۳۴۷خاطره.

کد خبر 456763

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha