یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور مقام معظم رهبری در صنایع دفاعی گفت: هدف ترامپ از وادار کردن ایران به حضور در میز مذاکره تحقیر ملت ایران است.

حسین دهقان

به گزارش ایرنا، سردار حسین دهقان روز یکشنبه در حسینیه  سپاه بابل در جمع بسیجیان و رزمندگان بیان کرد: ترامپ قصد دارد با شدت تحریم ها  ایران را وارد میز مذاکره کند و دستور مذاکره را خود تعیین کند.

وی گفت: ترامپ یک تاجر است که تنها به فکر جبران کسری بودجه کشور خود است و در هر مذاکره‌ای به دنبال سودی برای کشور خود است.

 سردار دهقان افزود: نتیجه هر مذاکره باید حفظ اقتدار کشور ایران باشد و عقب نشینی و شکست دشمن را در پی داشته باشد.

 وی اظهار داشت: نظام سلطه به دنبال آن است که ملت ما را به تسلیم و ذلت بکشاند تا کشورهای دیگر مسیری را که ایران رفته تکرار نکنند.

سردار دهقان بیان داشت: مسیری که ایران انتخاب کرده است یک مسیر درست و انقلابی است و پاسخ ملت ما آن است که به هیچ عنوان زیر بار زور نمی رود و روحیه انقلابی خود را حفظ می کند.

وی افزود: کشور ما در هشت سال دفاع مقدس تجربه کرد که ملت ایران باید روی پای خود بایستد و این اصل را هم در دفاع مقدس ثابت کردیم.

وی گفت: نظام سلطه به خوبی می داند که ملت ایران دارای کرامت انسانی است  و با ایمان بالای خود هر توطئه ای را خنثی می کند.

سردار دهقان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: دشمن به هیچ عنوان دست از دشمنی خود بر نمی دارد و امروز جنگ اقتصادی، سیاسی و تبلیغاتی را به راه انداخته است.

 مشاور مقام معظم رهبری در صنایع دفاعی گفت: کشور ایران در هشت سال دفاع مقدس درس های خوبی آموخته است و به خوبی می داند که چگونه باید از خود دفاع و توطئه دشمن را خنثی کند.

کد خبر 456733

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha